logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی؛

نیم نگاهی به حوادث و رویدادهای گذشته باعث روشنگری امروز خواهد شد

نیم-نگاهی-به-حوادث-و-رویدادهای-گذشته-باعث-روشنگری-امروز-خواهد-شد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در یاد‌داشتی نوشت: نیم نگاهی به حوادث و رویدادهای گذشته باعث روشنگری امروز خواهد شد.

به گزارش موج رسا; ۸ سال دولت هاشمی رفسنجانی در راستای اجرای سیاست های بانک جهانی و صندوق بین المللی پول باعث شکافهای عمیق طبقاتی و فرهنگی شد. ولی در زمان اتمام دولت با یک ترفند سیاسی و چرخش فریب کارانه مشکل کشور توسعه سیاسی نشان داده شد.

مردم در دوم خرداد در دام فریب بزرگ گرفتار شدند. همه خرابکاریهای هاشمی و کارگزاران و غربگرایان به گردن نظام افتاد. همه مقدسات به زیر سوال رفت همه باید جوابگو می شدند. نقد همه چیز ممکن شد و حتی از نقد خدا و رسولش و ائمه اطهار دریغ نکردند. نفوذی ها، وزارت اطلاعات را منهدم کردند. اسناد فعالیت های هسته ای نظام همه به غرب فروخته شد. و البته همزمان واقعه ۱۱ سپتامبر افتاد.

 افغانستان و عراق مورد هجوم قرار گرفتند و غربگرایان به غرب پیام دادند که حاضرند حزب الله و حماس و ... دو دستی تحویل جنایت کاران غرب بدهند و شد آنچه که نباید می‌شد. نمایندگان مجلس ششم اعتصاب کردند و به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که اکنون نوشیدن زمان جام زهر است. خاتمی رئیس جمهور، خود را با اپوزیسیون اشتباه گرفته بود و همه دشمنان نظام توسط این جماعت تطهیر شدند. آبراهام لینکلن در لیست شهدا قرار گرفت، شورش ها از دانشگاه به کف جامعه و از دولت و مجلس به تمام سلول های جامعه تزریق شد.

 اطلاعاتی های دیروز همه صاحب نشریه شدند، سلام و نشاط و دوم خرداد در تیراژهای بالا به چاپ رسیدند. همه و همه یک شعار میدادند، کار نظام تمام است و باید امام خمینی به موزه سپرده شود. شوالیه های فرهنگی غرب از پل ریکور و آدام میچنیک والکساندر اسمولار و جین شارپ و جورج سورس و... به تهران دعوت شدند تا خود شاهد فروپاشی نظام باشند. و البته در آن ایام ظاهرا همه چیز علیه نظام مقدس اسلامی و ایران عزیز بود.

و اما امروز :

چه تفاوتی بین دولت هاشمی و دولت روحانی می توان مشاهده کرد. دولت روحانی پیگیر سیاست های هاشمی البته با یک دریدگی و پررویی بود. والبته هر دو در فکر فروپاشی نظام. دولت روحانی ظاهرا تمام شد، هرچند دنباله های او در خیلی جاها حضور فعال دارند. روحانی بخش عمده سرمایه های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی نظام را به تاراج داد. انرژی های مسموم نهفته در ۸ سال باید در جایی خود را نشان می داد. والبته این دفعه اتاق عملیات از تهران به لندن و ریاض و واشنگتن و پاریس و آمستردام و ... نقل مکان کرد.

نقش ها عوض شد و به اصطلاح در ستاد و صف تغییراتی صورت پذیرفت. و باز عملیات فریب و آدرس غلط رسانه ها مجازی جای روزنامه و ماهواره را گرفتند . و باز تکرار همان شعار ها. آیا ترجمان شعارهای دو هشت ساله خاتمی و روحانی همین شعار ها، البته عریان تر نیست. بین شعارهای آن روز در دولت و مجلس و دانشگاه و امروز چه تفاوت های دیده می شود. قطعا همه یکی است و البته عریان تر و واضح تر. از اجرای سند ۲۰۳۰ هشت سال و دو ماه و دو روز می گذرد.

۸سال در دولت روحانی بصورت پنهان و آشکار با اهداف مشخص ومخرب و دو ماه در کوچه و خیابانهای شهرهای کشور عزیز اسلامی بصورت اغتشاش و تخریب و تعرض و از دیروز بصورت حمله مسلحانه به مردم در ایذه و ملک شهر استان اصفهان. همه پروتکل ها و کنوانسیون ها یی که در غرب تهیه و آماده و امضا می شوند. فرقی بین سند ۲۰۳۰ و برجام و اف ای تی اف و ... نیست، همه یک چیز را دنبال می کنند، تغییر سبک زندگی و فکر مردم، تغییر دستگاه محاسباتی نظام و سپس تخریب و انهدام.

و اما چه باید کرد:

قطعا باید از اهداف آینده دشمن اطلاعات دقیقی داشته باشیم، باید در زمین دشمن بازی نکرد، اقناع دشمن در هر سطحی بیهوده و اتلاف وقت است. در منازعه گفتمانی صورت گرفته در سالهای بعد انقلاب آنان که به عنوان میانجی نقش ایفا میکردند الان اکثرا در جبهه دشمن حضور دارند. باید استراتژی تهاجمی بر اساس گفتمان انقلاب باز تولید شده بر اساس مقتضیات زمان و مکان صورت پذیرد. باید از انفعال خارج شد و باید به جامعه بر اساس گفتمان انقلاب امید تزریق کرد.

در جنگ ترکیبی صورت گرفته باید ابتدا دفاع همه جانبه و سپس تهاجم ترکیبی صورت پذیرد. انقلاب اسلامی ایران همه سنگر های کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد، و آن روز دور نیست. ابتلای مومن باعث رشد و ارتقا و پاکی او و ابتلای کافر باعث سقوط و نزول او خواهد بود. و ان یمسسکم قرح فقد مس القوم قرح مثله. اگر شما به گرفتاری دچار گشتید بدانید که دشمن شما گرفتار تر است، و البته همیشه اینچنین بود. و این باعث تمحیص و پاکی مومنان و تمحیق و زوال کافران خواهد بود.

تشکیل باشگاه کشورهای تحریم شده (ایران، روسیه، چین، سوریه، ونزوئلا، کوبا، بلاروس و ..)

 شناسایی دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور

افزایش کارآمدی دولت در حوزه‌های مختلف

اعتماد و توکل بر خداوند متعال

 بایستی با عزمی جدی در مسیر اهداف انقلاب حرکت نمود.

 

مصطفی طاهری_ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر