logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه خبر داد

لزوم حل مشکل کارگران گنبد سلطانیه/ هدف دشمن تضعیف پلیس است

لزوم-حل-مشکل-کارگران-گنبد-سلطانیه-هدف-دشمن-تضعیف-پلیس-است
امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشکل همه ساله عدم پرداخت حقوق کارگران گنبد سلطانیه در زمان مناسب، گفت: مسئولان خصوصا اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در این باره باید یک فکر اساسی کنند تا مشکل کارگران گنبد برای همیشه حل شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی دیگر از حقوق فرزندان، دو سال شیر دادن به آنهاست.

حسینی نسب با اشاره به مشکل همه ساله عدم پرداخت حقوق کارگران گنبد سلطانیه در زمان مناسب و با بیان اینکه یک سال از حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سلطانیه و وعده او مبنی بر سر و سامان دادن گنبد سلطانیه گذشت اما هیچ کاری در عمل شروع نشده و وزیر بجای توئیت پرانی در حمایت از بی حجابی و انتقاد از امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه خود عمل کند، افزود: مسئولان خصوصا اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در این باره باید یک فکر اساسی کنند تا مشکل کارگران گنبد برای همیشه حل شود.
وی با اشاره مسائل و حوادث این روزها در چند شهر کشور و با بیان اینکه جنایت ایذه و اصفهان تکرار جنایت شیراز بود و همه این حوادث هم نقشه دشمن را روشن کرده و هم معلوم شد شعار آنان دروغ است و در طول تاریخ برای هیچ ملتی با کُشت و کشتار، آزادی نیاورده اند، بر حفظ عزت و اقتدار نیروهای امنیت آفرین تاکید کرد و با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف پلیس است و مماشات با آشوبگران تا حد آسیب به جان و مال مردم و نیروهای امنیت با قابل قبول نیست، گفت: قوه قضائیه با حکم قاطع و عملی، مماشات با اغتشاشگران را پایان دهد.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حوادث اخیر نشانگر این است که دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به میدان آمده، افزود: تحریم های جدید و قطعنامه آژانس بر علیه ایران بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است.
خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دست اندکاران کنگره شهدای استان قم و با بیان اینکه محور اصلی کنگره های شهدا باید یاد و پیام شهیدان باشد، افزود: کنگره و یادواره شهدا مثل مجلس ختم نیست بلکه در مجالس شهدا هم باید یاد شهدا زنده شود و هم پیام شهدا به جامعه منتقل شود.
حسینی نسب با بیان اینکه همانطور که شهیدِ دفاع مقدس جان خود را داد تا دشمن خبیث و ظالم نتواند وعده خود یعنی رسیدن به تهران و به ذلت کشیدن ملت را عملی کند و شهیدِ امنیت نیز جان خود را برای امنیت و آسایش مردم فدا می‌کند که این فداکاری‌ها تجسم همه معارف اخلاقی نهفته در شهید و شهادت است، و هر چند شهادت عده ای از امنیت آفرینان و هموطنان، مردم را داغدار و دلها را غمگین می کند اما نشانگر زنده بودن ملت و سربلندی است، افزود: خون شهید جریان ساز است و جامعه را زنده، بیدار و متحد می کند.
امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، بسیجیان را مظهر انسانهای خداپرستی دانست که با روحیه جهادی و کار جمعی در هر جایی که کشور و مردم نیاز داشته باشند، خدمت می کنند، گفت: امروز خدمت بی منت بسیج در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی برای همگان آشکار است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر