logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نباید در مقابل اغتشاشات ساکت ماند/ لزوم تبیین دشمنی آمریکا برای نسل جوان

نباید-در-مقابل-اغتشاشات-ساکت-ماند-لزوم-تبیین-دشمنی-آمریکا-برای-نسل-جوان
امام جمعه زنجان با بیان اینک دیگر جای غفلت و ساکت ماندن نیست، گفت: امروز دشمن و ایادی اش علنی وارد میدان شده اند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی خاتمی امروز در خطبه‌های های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده، اظهار کرد: طی روزهای گذشته آشوبگران با آتش زدن پرچم کشور، ۱۷ پرچم تجزیه طلبانه را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینک دیگر جای غفلت و ساکت ماندن نیست، ابراز کرد: امروز دشمن و ایادی اش علنی وارد میدان شده اند. 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه ساده لوح هستند آن هایی که فکر می کنند آمریکا دلسوز مردم ایران است، تصریح کرد: باید به نسل جوان و نوجوان دلیل هزینه کردن آمریکا برای ضربه زدن به ایران را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا اگر دلسوز ایران است چرا تحمل پیشرفت های ما را ندارد و مدام تاریکی را نشان می دهند، خاطر نشان کرد: باید بدانیم نه آمریکا و نه رژیم جعلی صهیونیستی و نه آل سعود دلسوز ملت ایران نیستند. 
امام جمعه زنجان با اشاره به هفته بسیج، ادامه داد: تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین اقدام های حضرت امام (ره) بعد از انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه هر چقدر از عمر پربرکت انقلاب سپری می شود دلسوزان نظام اسلامی به این نتیجه می‌رسند که تشکیل بسیج یک فکر و اندیشه الهی بود، افزود: حضرت امام(ره) بسیج دانشجویی و طلاب را از ضروری ترین مسائل می دانستند. 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه اساتید و مسئولان مراکز علمی باید بدانند دشمن کجا سرمایه گذاری می کند و با چه حرف هایی به اغتشاش دامن می زند، تاکید کرد: مردم بصیر ایران چند هفته است که هشیارانه دشمن را رصد می کنند و در صحنه هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر