logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اغتشاشات با قاطعیت تمام پایان بگیرد/ ورزش نهادی سیاسی و سیاست زده شده است

اغتشاشات-با-قاطعیت-تمام-پایان-بگیرد-ورزش-نهادی-سیاسی-و-سیاست-زده-شده-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم نیروهای امنیتی تضعیف شوند و نباید مدت اعتراضات بیش از این طولانی شود، گفت: باید با قاطعیت تمام مسئله هر چه سریعتر پایان پذیرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد‌رضا علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای قم، اظهار داشت: دو خاصیت از همه مهمتر است یکی یاد شهدا و دیگری پیام شهیدان. یاد شهیدان باید زنده بماند پیام شهیدان باید شنیده شود.

وی در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: شهدا همگی در یک مسیر هستند و آن مسیر حق می باشد، شهدای انقلاب و بعد از انقلاب، شهدای جنگ و بعد از جنگ، شهدای کنونی عرصه امنیت باید یادشان همیشه گرامی و پیام ایشان به دفاع همه جانبه از نظم و امنیت و نظام و انقلاب و رهبری، شنیده شود.

 امام جمعه ماهنشان با اشاره به فراز دیگری از فرمایشات معظم رهبری که فرمودند حوادثی مانند حادثه اخیر شاهچراغ نشانه زنده بودن ملت و مایه افتخار و سربلندی هست گفت: همه این حوادث سپری خواهد شد و این افتخار از آن ملت است که سربلند حوادث خواهند بود و همیشه باعث افتخار و سربلندی بوده و هستند و خواهند بود.

وی اذعان کرد: در این ایام ایران انقلابی در حال تجربه بزرگترین جنگ ترکیبی با اغلبیت جنگ رسانه ای و روانی هست که با راهبردهای متعدد وارد شده اند که با اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت می باشد و بازیگر اصلی این اغتشاشات آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ی آنها به ویژه آل سعود می باشد و هیچ گونه مماشاتی نباید با مخلان باشد بلکه با قاطعیت و شجاعت با اینگونه افراد باید برخورد شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به در پیش رو بودن جام جهانی قطر و با اشاره به اینکه امروزه ورزش بشدت دستخوش تعاملات سیاسی قدرت های جهانی شده است گفت: در بسیاری از موارد ورزش نهادی سیاسی و سیاست زده شده است و نباید از دشمن غافل شد باید مسئولین و مردم بیدار باشند ومواظب توطئه های دشمنان داخلی وخارجی باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دشمن بر روی سوریه سازی ایران میباشد گفت: راهبردهای آنان تضعیف نیروهای امنیتی در واقع بی اعتبار سازی انتظامی بوده و این باعث می‌شود که هرج ومرج در کشور بیشتر شود و بحران و اغتشاشات را نتوان مدیریت کرد و در نتیجه زمان اعتراضات طولانی خواهد شد و این همان رویکردی بود که در سوریه اتفاق افتاد و مدیریت از دست دولت سوریه در رفت.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم نیروهای امنیتی تضعیف شوند و نباید مدت اعتراضات بیش از این طولانی شود، گفت: باید با قاطعیت تمام مسئله هر چه سریعتر پایان پذیرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس فرماندهی راهبردی آمریکا که جنگ اوکراین دستگرمی است و جنگ بزرگ در راه است، اذعان کرد: منظور از جنگ بزرگ چین میباشد ولی در این راه روسیه و ایران قدرتهای نوظهور را باید از سر راه بردارد اما عبور از این پیچ تاریخی مستلزم پشتوانه محکمی از سرمایه اجتماعی، اقتدار دفاعی و بازدارندگی فعال، گذر از مشکلات اقتصادی با رویکرد درون زا و نگاه برونگرایی، دست یابی به قدرت علمی لازم بر مبنای استقلال همه جانبه، اعتماد به وعده های الهی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری در پایان با اشاره به ۲۹ آبان ماه آغاز هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به همه بسیجیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است، گفت: سه مقوله یعنی تفکر، عمل و حرکت بسیجی در کشور استمرار یابد و باعث شکست ناپذیری خواهد بود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر