logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان؛

تیم‌های برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌شوند+فیلم

تیم‌های-برگزیده-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-حمایت-می‌شوند+فیلم
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف استعداد یابی و حمایت از بسیجیانی است که در حوزه پویا نمایی، تولید دیجیتال و اپلیکیشن موبایلی فعال هستند، گفت: تیم‌های برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌شوند.

به گزارش موج رسا; عباس بابایی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان اظهار داشت: امسال کیفیت برگزاری این رویداد بالا است و ۱۲ تیم از سه شهرستان استان حضور دارند.

وی افزود: این رویداد در دو بخش تولید اپلیکیشن موبایلی و بازی‌های موبایلی، پویا نمایی و انیمیشن با موضوعات مختلف قرآن و عترت، اقتدار ایران، بازی‌های آموزشی، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش و سه موضوع شهرستانی نیز همچون ایران قوی، دهه هشتادی‌ها، تولید و اشتغال آفرینی با سناریوهای آماده شده می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برگزیدگان استانی به رویداد ملی اعزام خواهند شد. با این وجود این رویداد با هدف استعداد یابی و حمایت از بسیجیانی است که در حوزه پویا نمایی، تولید دیجیتال و اپلیکیشن موبایلی فعال هستند، با این شرایط حمایت‌های خوبی از برگزیدگان کشوری حاضر در رویداد انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم این رویداد سبب جذب علاقه‌مندان به این حوزه ها در بسیج شده و شاهد حضور تیم‌های خوب باشیم و محصولات فاخر تولید نماییم.

بابایی با بیان اینکه امروزه محصولات فرهنگی حرف اول را در جهت تاثیر پذیری در جامعه می‌زند، گفت: دشمنان برنامه‌ریزی وسیع در این حوزه داشته و با سرمایه‌گذاری وسیع در این حوزه‌ها در حال انجام دشمنی خود با کشورمان هستند./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر