logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۸۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

فاکتور سازی‌ها در قیمت لباس بازرسی‌ها را سخت کرده است

فاکتور-سازی‌ها-در-قیمت-لباس-بازرسی‌ها-را-سخت-کرده-است
رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه لباس جزو کالاهایی که قیمت مشخصی ندارد، گفت: متأسفانه در قیمت لباس فاکتور سازی صورت می‌گیرد و می تواند بازرسی و نظارت‌ها را سخت می‌کند.

مظاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار، اظهار کرد: با توجه به نقدینگی بالا، شاهد تورم در بازار هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل تضعیف نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بازار تورم در بر روی اکثر کالاها اثر گذاشته است، تصریح کرد: با این تعداد بازرسان و بازرسان بی‌انگیزه نظارت درستی بر بازار انجام نخواهد شد.

رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه لباس جزو کالاهایی که قیمت مشخصی ندارد، عنوان کرد: متأسفانه در قیمت لباس فاکتور سازی صورت می‌گیرد و بازرسی و نظارت‌ها را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه کالاهایی که قیمت مشخص ندارد افزایش قیمت را در این کالاها شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم صنف افزایش قیمت‌ها در کالاها و خدماتی که قیمت مشخص ندارد اعمال می‌شود.

امیری با بیان اینکه قیمت خدمات تعمیرات و لوازم‌خانگی در زنجان بسیار بالا است، ادامه داد: به دلیل اینکه سیستم نظارتی ما دولتی و ضعیف است شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ضعف نظارت‌ها و افزایش قیمت‌ها مختص زنجان نیست و این یک امر کشوری است، ادامه داد: افزایش قیمت‌ها فقط مختص لباس نیست و در اکثر کالاها شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
تا زمانی که برخورد ها بازدارنده نباشه همین روند ادامه داره
[ نام : ] [ ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
بازرس ناتوان عامل اصلی فاکتور سازی ها است
[ نام : ] [ ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
کاملا درسته دزدی از جیب مردم کار یه سری ها شده
فرم ارسال نظر