logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتصاب سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی استان زنجان

انتصاب-سرپرست-اداره-کل-راه‌وشهرسازی-استان-زنجان
طی آئین تودیع و معارفه ای اصغر اسماعیلی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معارفه شد.

به گزارش موج رسا; اصغر اسماعیلی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است.

وی با بیان اینکه باید به این مهم به عنوان اولویت در توسعه به ویژه در اسناد بالادستی توجه ویژه شود، افزود: زنجان در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جزو پیشران‌ها است و توجه به این مهم در راستای تکمیل پروژه‌های طراحی شده از مسؤولیت‌های مهم ما محسوب می‌شود.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: اگر به منابع دولتی وابستگی داشته باشیم، امکان عملیاتی شدن این پروژه‌ها به این زودی‌ها میسر نیست بنابراین باید به ظرفیت‌های موجود در بودجه استان کشور از جمله تبصره «ب» ماده ۱۱ توجه ویژه و از ظرفیت آن در پروژه‌های راه‌سازی استفاده بهینه شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تحقیق پروژه‌های طراحی شده نیازمند عزم و همت جدی است، ادامه داد: در این رابطه در حوزه حمل و نقل کریدورهای جنوب و جنوب غربی و شمال و شمال غرب هم باید مد نظر قرار گیرد.
اسماعیلی با بیان اینکه اگر به منابع دولتی دلبسته باشیم امکان عملیاتی شدن این پروژه‌ها به این زودی‌ها میسر نیست، عنوان کرد: باید به ظرفیت‌های موجود در بودجه استان کشور از جمله تبصره «ب» ماده ۱۱ توجه ویژه و از ظرفیت آن در پروژه‌های راه‌سازی استفاده بهینه شود.
وی ادامه داد: تحقق پروژه‌های در دست احداث به ویژه نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه است این مجموعه با راهبری استاندار و همچنین بانکهای عامل می‌تواند در حل مشکلات مردمی در حوزه مسکن مفید فایده باشد.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در بین کارکنان راه و شهرسازی با وجود برخورداری از تخصص های بالا، ابراز کرد: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام خواهد داد.
در پایان این مراسم  " اصغر اسماعیلی" به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معرفی و از خدمات چهار ساله "مسعود بیات منش" مدیرکل قبلی این اداره قدردانی شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر