logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان؛

گسترش اسلام و ماندگاری تفکر اسلامی وابسته به جهاد تبیین است

گسترش-اسلام-و-ماندگاری-تفکر-اسلامی-وابسته-به-جهاد-تبیین-است
مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان گفت: گسترش اسلام و ماندگاری تفکر اسلامی وابسته به جهاد تبیین است همه ما در مسئولیت و ظرفیت خودمان سربازان جبهه راهبردی هستیم.

به گزارش موج رسا; محمدی امروز در مراسم تجلیل از خادمان نشر استان زنجان، اظهار داشت: در تاریخ اسلام بالاترین و اثر گذار ترین فعالیت جهاد، جهاد تبیین است، اصلی‌ترین وظیفه پیامران الهی و ائمه اطهار تبیین بوده است و هر کس به تناسب جا و وظیفه خود عمل کرده است.

وی افزود: اعتقاد بر این است گسترش اسلام و ماندگاری تفکر اسلامی وابسته به جهاد تبیین است همه ما در مسئولیت و ظرفیت خودمان سربازان جبهه راهبردی هستیم.

مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه همه ما، با تفاوت هایی که وجود دارد در این عرصه فعالیت و رسالت مشترک داریم، گفت: مخصوصا به مناسبت هفته کتاب افرادی که با کتاب و قلم به نوعی سرو کار دارند حافظان منابع مکتوب هستند. 

وی تصریح کرد: این میراث در اختیار خدمتگذاران این عرصه قرار داده شده است و همه پاسداران محتوا و نرم افزار جبهه تبیین هستید. به عبارتی ما مانت‌دار میراث گذشته هستیم و باید درست نگهداری و بستر سازی و فرهنگسازی کنیم تا بتوانیم به عنوان افسر این عرصه اثر گذار بوده و کار انجام دهیم.

محمدی ادامه داد: همه شما به خاطر مسئولیت و جایگاهتان حرمت و ارزش خاصی دارید و این یک واقعیت است و اگر تامل کرده و انصاف به خرج دهیم به این واقعیت خواهیم رسید.

وی اذعان کرد: در کنار این حرمت و جایگاه ویژه؛ مسئولیت مضاعف دارید. این مسئولیت، تراز اجتماعی و شخصیتی هر یک از شما را مشخص می‌کند. 

مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت تعالی فکر آدم‌ها با شماست، ادامه داد: این قطعا مهم تر از حفظ جان آدم‌ها است. فرهنگ و اندیشه مردم مستقیم با حوزه جهاد تبیین در ارتباط است که به تعبیر رهبر انقلاب جهاد اکبر است.

محمدی با تاکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که خداوند همیشه همراه ما و کمک کننده است، گفت: هجوم ناجوانمردانه بر علیه تفکر و نظام اسلامی وجود دارد اما باید باور داشته باشیم که خداوند در کنار ماست و اگر ما کم نگذاریم مطمینا اتفاقی نخواهد افتاد و خداوند ما را یاری خواهد کرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر