logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مطرح کرد؛

طراحی فضای اورژانس برای بیمارستان طارم/ کمبود متخصص بیهوشی مختص بیمارستان شهرستان طارم نیست

طراحی-فضای-اورژانس-برای-بیمارستان-طارم-کمبود-متخصص-بیهوشی-مختص-بیمارستان-شهرستان-طارم-نیست
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: فضای اورژانس در بیمارستان طارم طراحی شده و کارهای نقشه برداری انجام شده است، اما منتظر اقداماتی در خصوص جذب اعتبارات هستیم.

به گزارش موج رسا; وحید توپچی خسرو شاهی در جمع خبرنگاران در ارتباط با توسعه بیمارستان شهدای طارم اظهار داشت: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی است و دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای توسعه این بیمارستان است اما اولویت اصلی با توجه به مراجعات بیشتر بیماران سرپایی به اورژانس و خدمات ارائه شده، احداث و راه‌اندازی ساختمان مجزای اورژانس است.

وی افزود: فضای اورژانس در بیمارستان طارم طراحی شده و کارهای نقشه برداری انجام شده است، اما منتظر اقداماتی در خصوص جذب اعتبارات هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم تا اعتبارات جذب شده، ساختمان احداث شود و بیماران به مرکز استان مراجعه نکنند، گفت: در بیمارستان شهدای طارم بخش‌های جراحی داخلی و زنان فعال است.

وی با اشاره به اینکه کمبود متخصص بیهوشی در کل کشور وجود دارد و مختص بیمارستان شهرستان طارم نیست، تصریح کرد: در کل کشور کمبود متخصص بیهوشی مطرح است چراکه ورودی دستیاران بیهوشی در کل کشور کم شده است.

خسروشاهی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شده است مشکل خاصی به لحاظ حضور متخصص بیهوشی مطرح نیست و کارهای جراحی با حضور این متخصصان انجام شده است.

وی در خصوص نبود مرکز رادیولوژی در بیمارستان شهدای طارم نیز یادآور شد: فضای مناسب برای دستگاه سی تی اسکن موجود نیست و نصب این دستگاه نیازمند فضای مربوطه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در بحث رادیولوژی و سونوگرافی سه نفر از متخصصان حضور دارند و منظم اقدامات درمانی مربوطه را انجام می‌دهند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر