logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

آیین رونمایی از کتاب مثلث سرخ برگزار می‌شود/ اهدای ۲۰۰ میلیون تومانی کتاب به مراکز علمی و آموزشی استان زنجان

آیین-رونمایی-از-کتاب-مثلث-سرخ-برگزار-می‌شود-اهدای-۲۰۰-میلیون-تومانی-کتاب-به-مراکز-علمی-و-آموزشی-استان-زنجان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۲۶ آبان آیین رونمایی کتاب مثلث سرخ که زندگی نامه شهید ناصر اجاقلو است، برگزار خواهد شد.

به گزارش موج رسا; امرالله حسنی در مراسم تجلیل از خادمان نشر استان زنجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد. در دنیای امروزی که فضای مجازی و رسانه‌ها حرف اول را می‌زنند، همچنان کتاب جای خود را دارد و لذت بخش‌تر از مطالعه چیز دیگری نیست.

وی افزود: کتابخوانی و پرداختن به امر مهم کتاب و کتاب خوانی جزو دغدغه های مسئولان نظام است امیدواریم خلا هایی که در این حوزه وجود دارد را جبران کنیم. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: قبل از شروع هفته کتاب جلسات متعدد با دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، تقریبا ۵۰ عنوان برنامه در هفته کتاب آغاز شده و تا آخر هفته ادامه دارد. هرچند تاکید براین است که برنامه‌های حوزه کتاب نباید صرفا مختص هفته کتاب باشد.

حسنی اذعان کرد: ۲۶ آبان آیین رونمایی کتاب مثلث سرخ که زندگی نامه ناصر اجاقلو است از ساعت ۱۵ بعد از ظهر در محل فرهنگسرای امام برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بحث نقد و بررسی، کتاب گردی، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خادمان نشر در حال برگزاری است و امیدواریم کسانی که در این حوزه بیشتر فعال هستند را معرفی کنیم. اما حوزه کتاب بسیار گسترده است و با شاخص‌هایی تعدادی از افراد انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اهدای ۲۰۰ میلیون تومانی کتاب به مراکز علمی و آموزشی از جمله اقدامات انجام شده است و برنامه‌های متعدد دیگری نیز در حوزه‌های فرهنگی انجام خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر