logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان مطرح شد،

پیشرفت 69 درصدی پروژه‌های بسیج آب‌رسانی/ 2 هزار نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

پیشرفت-69-درصدی-پروژه‌های-بسیج-آب‌رسانی-2-هزار-نفر-از-دانش-آموزان-به-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می‌شوند
در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان موضوعات مختلفی مانند پیشرفت پروژه‌های بسیج سازندگی و اعزام دانش آموزان به راهیان نور مطرح شد.

به گزارش موج رسا; اقبال جهانبخشی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه بسیج آب‌رسانی در ۵۷ روستا استان را در دستور کارداریم، اظهار کرد: این پروژه‌ها 69 درصد پیشرفت کار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع معجزات زنجان به اتمام رسیده است، ابراز کرد: متأسفانه این پروژه با مشکل برق مواجه است که اگر مرتفع شود آب پایدار برای این منطقه تأمین می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه پروژه بسیج آب‌رسانی در شهرستان طارم پیشرفت خوبی دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ها تا 20 روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه بسیج سازندگی استان زنجان در حوزه بسیج آب‌رسانی، عنوان کرد: بسیج آب‌رسانی به 120 روستا در برنامه است.

جهانبخشی با بیان اینکه ساخت 160 مسکن محروم در دستور کار است، ادامه داد: 20 واحد از خانه محرومان در هفته بسیج آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اتمام 160 واحد مسکونی محرومان توسط بسیج سازندگی، افزود: سال بعد جشن خانه‌دار شدن 160 خانواده محروم را برگزار خواهیم کرد.

2 هزار نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

حسین میرزایی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه در سال 98 برای آخرین بار راهیان نور دانش‌آموزی به‌صورت حضوری برگزار شد، ابراز کرد: در طول این دو سال اردوی راهیان نور دانش‌آموزی تعطیل نشد و به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی در زنجان، تصریح کرد: اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از 9 آذرماه انجام می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه دانش آموزان در دو دوره به اردوی راهیان نور اعزام شوند، عنوان کرد: 2 هزار نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم حمایت دستگاه‌ها در برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، ادامه داد: برآورد هزینه‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان انجام‌شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش آموزان، ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دوره‌های بعدی اردوی راهیان پیشرفت در حال انجام است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر