logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

صنایع زنجان تا این لحظه پاسخ مثبتی برای حمایت از ورزش نداده‌اند/ گلایه‌های میثم نصیری مورد قبول نیست

صنایع-زنجان-تا-این-لحظه-پاسخ-مثبتی-برای-حمایت-از-ورزش-نداده‌اند-گلایه‌های-میثم-نصیری-مورد-قبول-نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حمایت صنایع از ورزش گفت: صنایع زنجان تا این لحظه پاسخ مثبتی برای حمایت ورزش نداده‌اند.

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نتایج رایزنی‌ها با صنایع برای حمایت از تیم‌های ورزشی اظهار داشت: تا این لحظه پاسخ آنچنانی و مثبتی از طرف بخش خصوصی و صنایع دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تلاشهای ما برای جذب اسپانسر ادامه دارد، افزود: با این وجود در حال حاضر برخی از تیم‌های ما در لیگ‌‌های مختلف کشوری حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: امسال ووشو، کاراته، تکواندو، والیبال، فوتسال و شنا در لیگ‌های مختلف حضور و یا اعلام آمادگی کرده‌اند..

وی در مورد آخرین وضعیت فوتسال بانوان نیز ابراز کرد: تمرینات این تیم آغاز شده و علاوه بر حضور در لیگ برتر به نظرم وضعیت بهتری نیز خواهد داشت.

جوان در مورد گلایه‌های میثم  نصیری قهرمان کشتی استان از اداره کل ورزش و جوانان نیز گفت: ما در حد توان خودمان  از ایشان حمایت کرده‌ایم و حتی نصیری را به ملاقات استاندار زنجان برده‌ و ادارات مختلف نیز از ایشان تجلیل  کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد گلایه او در مورد تبریک نگفتن قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی نیز باید گفت که از طرف اداره کل ورزش و جوانان بنر تبریک چاپ و نصب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح  کرد: گلایه‌های میثم نصیری نمی‌تواند مورد قبول واقع شود چرا که او ادعای بیشتری دارد و فکر می‌کند هر چیزی که دلش می‌خواهد باید برایش تامین شود.

وی با بیان اینکه قهرمان نیز جایگاه و حد و اندازه‌ای خود را دارد، گفت: ما آن چیزی  که معمول بوده در حق میثم نصیری انجام داده‌ایم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر