logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود

چهارمین-رویداد-ملی-تولید-محتوا-دیجیتال-بسیج-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد از ۲۵ آبان تا ۲۷ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار کرد: این رویداد از ۲۵ آبان تا ۲۷ آبان ماه در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، ابراز کرد: کشف و شناسایی استعدادها ،سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به قالب های رقابتی در این رویداد، تصریح کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت https://event.bsjmajazi.ir ثبت نام خود را نهایی کنند.

ملکی با بیان اینکه از هر بخش یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری راه پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: رویداد کشوری در آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجلیل از تیم های برتر، افزود: به تیم اول ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۳۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر