logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

1394 پروژه عمرانی توسط بسیج و سپاه در استان زنجان اجرا شد/ اعزام 2 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

1394-پروژه-عمرانی-توسط-بسیج-و-سپاه-در-استان-زنجان-اجرا-شد-اعزام-2-هزار-دانش‌آموز-به-اردوی-راهیان-نور-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی، گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه 1394 پروژه است که 146 مورد افتتاح می‌شوند و بقیه در حال اجرا است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی، با اشاره به پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه 1394 پروژه است که 146 مورد افتتاح می‌شوند و بقیه در حال اجرا است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ گروه سرود بسیجی در استان فعال است، عنوان کرد: بسیج برق‌رسانی و نصب پنل‌های خورشیدی با حجم ۵ کیلووات در استان انجام می دهد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا، افزود: یادواره شهدا به‌خصوص شهدای آبروی محله در استان زنجان اجرا می‌شود.

رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت و تولید محتوای بسیج در فضای مجازی، افزود: رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار ۴۵۰ نفر از نشست های روشنگری و بصیرتی به صورت غیرحضوری استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای ۷۵۶۰ نفر از دانش آموزان با هماهنگی آموزش‌وپرورش نشست‌های روشنگری برگزار شده است.

اعزام 2 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برای ۵۲۱ نفر از فرماندهان پایگاه‌های دانش‌آموزی و فرماندهان واحدها نشست بصیرتی و روشنگری برگزار شده است، افزود: برنامه‌های تبیینی، روشنگری و جهاد تبیین، دشمن‌شناسی و... در اردوهای راهیان نور مورد توجه است.

وی با اشاره به برگزاری راهیان‌نور دانش‌آموزی استان زنجان، افزود: ۲ هزار دانش‌آموز از ۱۰ آذرماه به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر