logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هفته بسیج بهترین فرصت برای گفت‌وگو با مردم است/ لزوم تقویت بنیه معنوی جوانان

هفته-بسیج-بهترین-فرصت-برای-گفت‌وگو-با-مردم-است-لزوم-تقویت-بنیه-معنوی-جوانان
استاندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت هفته بسیج باید برای گفت‌وگو و گفتن حرف جدید استفاده کنیم، گفت: باید پیشرفت‌های کشور را نشان دهیم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی  صبح امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان، با بیان اینکه کرونا در کشور موجب جدایی و دوری مردم از هم شد، اظهار کرد: باید از هر فرصتی برای همبستگی مردم استفاده کرد و هفته بسیج و راهیان نور یکی از این فرصت‌ها است.

وی با بیان اینکه مسئله ما در دنیا مقاومت و استقامت است، ابراز کرد: مقاومت نیازمند بنیه‌هایی مانند بنیه اقتصاد و... است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین بنیه در مقاومت، بنیه معنوی است، تصریح کرد: بنیه معنوی یعنی بفهمیم چرا مقاومت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هفته بسیج باید برای گفت‌وگو و گفتن حرف جدید استفاده کنیم، عنوان کرد: باید پیشرفت‌های کشور را نشان دهیم.

افشارچی با بیان اینکه تعطیل شدن راهیان نور تأثیرات منفی در جامعه داشت، ادامه داد: در راهیان نور باید نشان دهیم این نظام با چه استقامتی برپا است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج و راهیان نور باید برای تقویت بنیه معنوی جوانان استفاده کنیم، عنوان کرد: وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این عرصه سنگین است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید تولید محتوای ما متفاوت باشد،  عنوان کرد: اصل کار ما در این هفته باید تقویت بنیه معنوی مقاومت در بین جوانان باشد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبری می‌فرمایند آمریکا منزوی‌شده است و این درست است و اکنون تعداد کشورهایی که با چین روابط تجاری دارند از آمریکا بیشتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تولید محتوای ما باید متفاوت باشد، خاطرنشان کرد: تولید محتوا باید به‌گونه‌ای باشد که جوانان اقناع شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر