logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

۱۶ درصد از زمین‌های واحد‌های مسکونی روستایی استان زنجان اوقافی است/ صدور سند به ۷۹.۶ درصد واحد‌های مسکونی روستایی استان زنجان

۱۶-درصد-از-زمین‌های-واحد‌های-مسکونی-روستایی-استان-زنجان-اوقافی-است-صدور-سند-به-۷۹.۶-درصد-واحد‌های-مسکونی-روستایی-استان-زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حدود ۷۹.۶ درصد واحد‌های مسکونی روستایی استان سند‌دار شده است گفت: ۱۶ درصد از زمین‌های واحد‌های مسکونی روستایی اوقافی است و باید مشکلات با اوقاف حل شود تا برای دریافت سند اقدام گردد.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به قانونی که به بنیاد مسکن ابلاغ شده بود، مقرر شد تا در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اقدام به صدور سند مالکیت با همکاری اداره ثبت املاک شود.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز حدود ۷۹.۶ درصد واحد‌های مسکونی روستایی سند‌دار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۱۶ درصد از زمین‌های واحد‌های مسکونی روستایی اوقافی است و باید مشکلات با اوقاف حل شود تا برای دریافت سند اقدام گردد.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم مشکلات با اوقاف را حل نماییم بقیه واحد‌های مسکونی روستایی سند دار خواهد شد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه استان زنجان ۱۳ درصد در صدور سند روستایی نسبت به نرم کشوری بالاتر است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی امسال باید حدود ۳ هزار واحد مسکونی روستایی سند دار می‌شد اما ۵ هزار واحد مسکونی سند دار شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز استان زنجان ۲ برابر نرم کشوری واحدهای مسکونی را سند دار کرده است، بیان کرد: برای بیش از ۲۵ درصد از واحد‌های مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان سند مالکیت صادر شده است.

خواجه‌ای گفت: برخی روستاها در مناطق چهارگانه قرار گرفته‌اند که باید با محیط زیست هماهنگ شد تا سند مالکیت این روستاها صادر شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر