logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

تراکم ساخت مسکن ملی در مرکز استان زنجان زیاد است/ پیشتازی زنجان در اجرای طرح مسکن ملی

تراکم-ساخت-مسکن-ملی-در-مرکز-استان-زنجان-زیاد-است-پیشتازی-زنجان-در-اجرای-طرح-مسکن-ملی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه تراکم ساخت مسکن ملی در مرکز استان زنجان زیاد است، گفت: با وجود تمام مشکلات، خوشبختانه این استان در برخی از مراحل کاری ساخت و ساز مسکن به مرحله ثبات رسیده است.

به گزارش موج رسا; سید محمد شعاعی ظهر پنجشنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: آرزوی توفیق و موفقیت امور برای مدیریت جدید اداره کل راه و شهرسازی استان را دارم.

وی با بیان اینکه چالش در حوزه راه و شهرسازی زیاد است، ابراز داشت: چالش های زیادی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که برای رفع این مشکلات همراه اداره کل راه و شهرسازی هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اساسی‌ترین طرح‌هایی است که در دولت سیزدهم در حال انجام است و طی هشت سال گذشته تولید مسکن در کشور برای متقاضیان با یک وقفه شدید مواجه شد که خوشبختانه این مشکل رفع شده است و ساخت و بارگذاری بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت مسکن ملی در استان زنجان طی چهار سال به لحاظ ساخت و ساز و مسائل مختلف آن، چالش هایی را درپی داشته است.
شعاعی، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در سطح کشور پیشتاز است، گفت: کسب این جایگاه برای استان باعث افتخار است و خوشبختانه این استان در اجرای این طرح پایلوت کشوری شده است.
وی تاکید کرد: اولین بودن در اجرای طرح نهضت مسکن ملی باعث شده پیش از دیگران مشکلات را لمس کرده و تحمل کنیم و با راه اندازی صندوق ملی مسکن مشکلات هم رفع خوهاد شد. با وجود تمام این دغدغه‌ها شرایط خوبی در اجرای این طرح با وجود مدیریت خوب و کارآمد در استان برقرار است که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، بر لزوم با هم بودن، همفکری و هماهنگی نسبت به حل مشکلات اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: با هم بودن‌ها و همدلی‌ها باعث می‌شود مشکلات و دغدغه‌ها کاهش پیدا کند.
شعاعی، با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت مسکن ملی تامین مصالح، تامین منابع مالی، نیروی کار، تسهیلات و زیر ساختها بسیار مهم بوده و دغدغه مدیریت استان است، تاکید کرد: باید جلسات مستمری تشکیل شود تا این مشکلات به خوبی بیان و بررسی شود.
وی با بیان اینکه تراکم ساخت مسکن ملی در مرکز استان زیاد است، افزود: در این راستا جلسات منظم تشکیل شود و در برخی از مراحل کاری ساخت و ساز مسکن ملی همچون «سفت کاری و نازک کاری» به یک مرحله «استیبل یا باثبات» رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: باید به تامین زیر ساخت‌ها و سرانه‌های خدماتی در این طرح بسیار توجه شود و برای حل مشکلات جدی فکر کنیم.
شعاعی بر لزوم توجه به مسائل اجتماعی در اجرای پروژه‌های نهضت مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان، استانداری و ارگان‌های دیگر برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را دارند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر