logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان مطرح کرد؛

اجرای عملیات عمرانی در خيابان سعدي زنجان برای رفع عوامل آب گرفتگی/ مشکل آبگرفتگی ۵۰ معبر شهر زنجان برطرف شد

اجرای-عملیات-عمرانی-در-خيابان-سعدي-زنجان-برای-رفع-عوامل-آب-گرفتگی-مشکل-آبگرفتگی-۵۰-معبر-شهر-زنجان-برطرف-شد
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: عملیات عمرانی خيابان سعدي حد فاصل تقاطع زينبيه و ميدان انقلاب تحت عنوان کانال عرضی در راستای رفع عوامل ایجاد آب گرفتگی اين ميدان به هنگام بارندگی‌ها انجام می‌شود.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه خوشبختانه در طول بارندگی‌های اخیر مشکلی به لحاظ آبگرفتگی معابر در شهر زنجان ایجاد نشد، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام گرفته لیست معابر مشکل‌دار در چهار منطقه شهری احصا شده و بر اساس اولویت‌ مشکلات ۵۰ معبر حل شده است.

وی با بیان اینکه در چند نقطه مشکل‌دار از جمله چهارراه سعدی، چهارراه انقلاب و بیسیم هم کارهای عمرانی برای حل مشکل آبگرفتگی در حال انجام است، افزود: طرح انجام عملیات عمرانی در راستای حل مشکلات ابگرفتگی در چهار راه انقلاب از ماه‌ها قبل مطرح بود که به دلیل بروز برخی مسائل در طول دو ماه اخیر عقب مانده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با توجه به مطالبه شهروندان و مشكل چندين ساله ميدان انقلاب در هنگام بارندگي ؛ عملیات عمرانی خيابان سعدي حد فاصل تقاطع زينبيه و ميدان انقلاب تحت عنوان کانال عرضی در راستای رفع عوامل ایجاد آب گرفتگی اين ميدان به هنگام بارندگی‌ها انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: این کانال از خیابان سعدی وسط( حدودا مقابل کتابخانه سهرودی) بصورت مورب آغاز و به سمت غرب خیابان هدایت و به کانال واقع در میدان انقلاب متصل خواهد شد. از شهروندان گرامی خواهشمندیم با کاهش مراجعات خود به مرکز شهر و حوالی میدان انقلاب یاریگر ما در اجرای این پروژه باشید.

احمدی همچنین در خصوص لایروبی کانال‌های شهری گفت: طول این کانال‌ها ۶۰ کیلومتر است که لایروبی آنها انجام شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر