logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان؛

تولید موشکی کشور ایران منحصر به فرد است

تولید-موشکی-کشور-ایران-منحصر-به-فرد-است
امام جمعه زنجان با اشاره به دستاورد‌های کشور در طول روزهای اخیر گفت: شهید تهرانی مقدم آغازگر علم موشکی کشور ایران است و چندی پیش شاهد تولید یک موشک منحصر به فرد در کشور بودیم.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالاری است، به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان، رهبری و سایر مردم با واسطه یا بدون واسطه نقش دارند.

وی با بیان اینکه مردم پایه گذار هستند، افزود: در ایام جنگ، انقلاب، مردم در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر کمک برای آزادی ایران، گفت: چیزی که آمریکا آن را آزادی می‌داند نا امنی و ویرانی در کشورهایی همچون افغانستان، عراق، یمن است. اما باید به رئیس جمهور آمریکا گفت مردم ایران با هوشمندی تمام ۴۳ سال قبل آزادی خود را انتخاب و به این امر دست یافتند.

وی با اشاره به دستاورد‌های کشور در طول روزهای اخیر عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم آغازگر علم موشکی کشور ایران است و چندی پیش شاهد تولید یک موشک منحصر به فرد در کشور بودیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه این موشک چند برابر صوت حرکت می‌کند، بیان کرد: چندین سال زمان لازم است تا اسلحه‌ای تولید شود که بتواند در مقابل این موشک ساخته شود.

وی تسلیحات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را قوی برشمرد و گفت: اگر در زمان جنگ نیز چنین تسلیحاتی داشتیم شهری همچون دزفول بیش از ۳۰ بار مورد حمله موشکی قرار نمی‌گرفت.

امام جمعه زنجان به حضور پر شور و متفاوت مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان و کشور اشاره کرد و افزود: حضور مردم در این راهپیمایی باز هم فتنه دشمنان را بر زمین زد و نقشه شوم آنان را نقش بر آب کرد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به اسلام و مقدسات، حجاب زنان و قرآن توهین کردند مشاهده کردند که مردم همواره پشت رهبری، آرمان‌ها و انقلاب و ایستاده‌اند و از این هدف دور نخواهند شد. بنابراین تمام این ها نشان می‌دهد مردم هنوز ملت ایران، جوانان آگاه و روحیه انقلابی آنان را نشناخته است.

آیت‌الله خاتمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز قانون اساسی و تصویب آن گفت: هر قانون تنها یک بار تصویب می‌شود و صرفا در قوانین جزیی میتوان تغییراتی در آن ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برخی جوانان را تحریک می‌کنند که شما در تصویب قانون دخیل نبودید، گفت: دشمنان با دورغ سازی و بزرگ‌نمایی این دورغ ها در تفکرات جوانان رخنه کرده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران لایق خدمت بی منت هستند، گفت: مردم از اقتصاد، معیشت اقتصادی، مشکلات، گرانی گله مند هستند.

وی بیان کرد: باید مسائل و مشکلات معیشتی مردم در راس قرار داشته باشند، با ایجاد گشایش و اخذ تصمیمات درست، پاداش این مردم آگاه و با بصیریت باید داده شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر