logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

گاز روستای جزلاندشت طارم تامین نشده است/ لزوم سفر دولتمردان به طارم

گاز-روستای-جزلاندشت-طارم-تامین-نشده-است-لزوم-سفر-دولتمردان-به-طارم
امام جمعه طارم با تاکید بر تامین گاز روستای جزلاندشت، گفت: متاسفانه به دلیل عدم همکاری ادارات مربوطه تاکنون مشکل تامین گاز این روستا حل نشده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدب منصوری منصوری ضمن  دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، نظم در کارها و پرهیزکاری، اظهار کرد: کسانی که از راه خدا گمراه شدند عذاب سختی دارند به خاطر اینکه روز قیامت و روز حساب را فراموش کردند.

خطیب جمعه شهرستان طارم با تاکید بر تامین گاز روستای جزلاندشت، ابراز کرد: متاسفانه به دلیل عدم همکاری ادارات مربوطه تاکنون مشکل تامین گاز این روستا حل نشده است. 
وی با اشاره به مشکلات شهرستان طارم در حوزه بهداشت و سلامت، تصریح کرد: مشکل آمبولانس در جایگاه شبانه روزی چورزق که مطالبه مردم است و ارتقاء بیمارستان شهدای طارم که وزیر قول داده بود باید پیگیری شود.
حجت الاسلام منصوری در ادامه خطبه ها با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی، خاطر نشان کرد: باید در کشور فرهنگ کتابخوانی رواج پیدا کند. امام جمعه طارم با بیان اینکه کتابخوانی انسان را با تاریخ و سرگذشت دیگران آشنا می‌کند، افزود: کتابخوانی مستقیماً بر روی مغز و حافظه انسان تاثیر می گذارد و آنها را تقویت می‌کند و جای کتاب را هیچ چیزی نمی گیرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان، خاطر نشان کرد: جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، رسیدن به جایگاه یک کشور تاثیر گذار فعال در عرصه بین‌المللی است و در عرصه انرژی بعد از جنگ اوکراین انرژی به مهمترین موضوع جهان تبدیل شده است و بسیاری از کشورها برای تامین انرژی مد نظر خود به منابع انرژی ایران نیاز دارند.
حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه در عرصه نظامی و فناوری ایران به پیشرفت های خوبی دست  یافته است، ابراز کرد: موشک ماهواره بر( قائم ۱۰۰) که علاوه بر بازدارندگی در صنعت هوا فضا نیز استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه هژمونی غرب که در مقابل محور مقاومت شکست خورده است، ادامه داد: دشمانان به دنبال سوریه سازی ایران هستند یعنی می‌خواهند ایران را شبیه سوریه کنند؛ اما کور خوانده‌اند در سوریه که خانمها حجاب اجباری ندارند اما همین خانم ها یا کشته شدند یا به کنیزی گرفته شدند یا فرار کردند.
امام جمعه طارم با بیان اینکه در حوادث اخیر دیدیم دشمنان دنبال بهانه بودند، ادامه داد: همه ما شاهد بودیم که در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام یک تروریست داعشی چه جنایتی انجام داد؛ دشمنان هر جا مقابل ایران شکست خورده اند به اقدامات انتحاری متوسل شده اند، البته که ذات گرگ وحشی گری است.
وی با بیان اینکه آمریکا ۲۲۷ سال از عمر ۲۵۰ ساله اش را در جنگ سپری کرده است، ادامه داد: تقریباً ۲۲۷ سال جنگ در دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط آمریکا انجام گرفته است.
حجت الاسلام منصوری با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی از طرف مجلس خبرگان، خاطر نشان کرد: دشمانان هر روز اعلام می کنند باید در ایران رفراندوم برگزار شود؛ در حالی که ۲۳۰ سال پیش قانون آمریکا توسط یک نفر نوشته شد و هنوز همان قانون در حال اجرا است و اگر قرار باشد رفراندومی برگزار شود آن در کشور آمریکا و عربستان و انگلیس است.
وی با اشاره به پیام های رونمایی سپاه از موشک ها ساخت داخل، گفت: پرتاب موشک ماهواره بر قائم ۱۰۰ به این معنی است که از ایران بعید است امنیتش را برای توقف برخی تحریم ها معامله کند.
خطیب جمعه طارم با بیان اینکه ترور عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان به خاطر تفکر انقلابی و تفکر ضداستکباری او است، ادامه داد: عمران خان ساده زیستی امام راحل رحمت الله علیه را برای جوانان کشورش الگو میداند و جالب این است که عمران خان بعد از ترور ناموفقش اعلام کرد ما در پاکستان انقلابی مانند انقلاب خمینی رحمة‌الله‌علیه میخواهیم انقلابی که منجر به استکبار ستیزی شود.
حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه از وزرای محترم که به استان زنجان سفر می کنند گلایه داریم چرا هیچ سفری به شهرستان طارم ندارند در حالیکه ضروری است به شهرستان سفری داشته باشند، افزود: شهرستان طارم با مشکل آب کشاورزی و بازار فروش محصولات کشاورزی مواجه است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر