logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۸۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا

مسکن فرزندان شهدا ۲۰ ماهه تحویل می‌شود/ ساخت فیلم و انیمیشن در حوزه ایثار و شهادت تا پایان سال

مسکن-فرزندان-شهدا-۲۰-ماهه-تحویل-می‌شود-ساخت-فیلم-و-انیمیشن-در-حوزه-ایثار-و-شهادت-تا-پایان-سال
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به زمان تحویل مسکن فرزندان شهدا، گفت: در تلاش هستیم تا این پروژه ها ظرف مدت ۱۸ تا ۲۰ ماه تحویل متقاضیان شود.

امیر علی نیک بخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا در استان زنجان، اظهار کرد: تمامی گلزار های شهدا تا خرداد ماه سال آینده ساماندهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فقط برخی گلزار های روستایی ساماندهی نشده و تمامی گلزار های شهدای شهری ساماندهی شده است، خاطر نشان کرد: با ساماندهی گلزار شهدای روستایی باقی مانده، ۱۰۰ درصد گلزار های شهدا ساماندهی خواهد شد‌.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برخی از گلزار های شهدا نیازمند بازنگری و طراحی ویژه هستند، تصریح کرد: بعد از اتمام ساماندهی گلزار های روستایی، بهسازی و زیباسازی و طراحی آلمان در دستور کار ساماندهی گلزار های شهدا قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا طراحی های ویژه ای برای گلزار های شهدا داشته باشیم تا روحیه و ادبیات دفاع مقدس در آن ملموس باشد، عنوان کرد: اکنون به دنبال ایجاد آلمان های مخصوص در گلزار های شهدا هستیم.

نیک‌بخش با اشاره به فعالیت بنیاد شهید وامور ایثارگران در حوزه کتاب های دفاع مقدس، ادامه داد: تاپایان سال چندین جلد کتاب دفاع مقدس رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه ساخت فیلم سینمایی و فیلم کوتاه، انیمیشن درحوزه ایثار و شهادت در دستور کار است، افزود: در تلاش هستیم تا این محصولات فرهنگی را تا پایان سال عملیاتی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه پروژه ۲۲۴ واحدی فرزندان شهدا در حال ساخت است، ابراز کرد: این پروژه ها در مرحله فونداسیون است.

وی با بیان اینکه مراحل اخذ تسهیلات این پروژه انجام شده است، خاطر نشان کرد: هیچ گونه مانعی در خصوص ساخت و تکمیل این پروزه وجود ندارد.

نیک‌بخش با اشاره به زمان تحویل این پروژه ها، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این پروژه ها ظرف مدت ۱۸ تا ۲۰ ماه تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به لزوم ساخت مسکن برای سایر گروه های ایثارگری، ادامه داد: در تلاش هستیم تا در نقاط دیگر شهر برای سایر گروه های ایثارگری پروژه مسکن را در دستور کار قرار دهیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر