logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خبر داد؛

ارائه تسهیلات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های پنهان گردشگری ایجرود

ارائه-تسهیلات-ویژه-برای-توسعه-ظرفیت‌های-پنهان-گردشگری-ایجرود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: منابع و تسهیلات بانکی ویژه ای را برای توسعه ظرفیت‌های پنهان حوزه گردشگری در شهرستان ایجرود در نظر گرفته ایم.

به گزارش موج رسا; ‌به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان،صفوی گفت: تاسیسات گردشگری و مجتمع های خدماتی-رفاهی در شهرستان ایجرود با توجه با ارائه امکانات اولیه در شرایط مطلوب نقش بسزایی در رضایت مندی مسافر و همچنین جذب گردشگر دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در حین بازدید از این دو مجتمع گردشگری افزود: تأسیسات گردشگری در این شهرستان برای استانداردسازی و کیفی سازی تجهیزات در راستای خدمات‌رسانی نیازمند به دریافت تسهیلات هستند که برای انجام این امر و دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

وی بابیان این‌که زیرساخت‌های گردشگری در استان زنجان باید فراهم شود گفت: باید صنعت گردشگری در این استان و شهرستان ایجرود رونق پیدا کند تا بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب نقش مهمی در ماندگاری مسافران ایفا کنیم.

صفوی گفت: سرمایه‌گذاران و دارندگان موافقت اصولی از این اداره‌کل می‌توانند در صورت نیاز از تسهیلات مرتبط گردشگری در بانک‌ها و سایر دستگاه‌های زنجان نیز بهره‌مند شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر