logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

امنیت غذایی اولویت بازرسی اتاق اصناف زنجان است/ افزایش برخورد با گران‌فروشی در زنجان

امنیت-غذایی-اولویت-بازرسی-اتاق-اصناف-زنجان-است-افزایش-برخورد-با-گران‌فروشی-در-زنجان
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به اولویت‌های کاری بازرسی اتاق اصناف زنجان، گفت: امنیت غذایی اولویت بازرسی اتاق اصناف زنجان است.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازرسی‌های انجام‌شده در سطح واحدهای صنفی زنجان، اظهار کرد: بازرسی‌ها باقوت دنبال می‌شود و به‌هیچ‌عنوان در امر بازرسی از بازار کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم یکی از اولویت‌های بازرسی اتاق اصناف است، ابراز کرد: در صورت مشاهده تقلب یا تخلف صنفی در حوزه ارزاق عمومی مردم با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه هیچ‌گونه اغماضی با افرادی که امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند نداریم، ادامه داد: درگذشته یکی از واحدهای صنفی که گوشت ناسالم می‌فروخت با هماهنگی قضایی پلمپ و به مقام قضایی معرفی شد و این روند همچنان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها از تمامی واحدهای صنفی انجام می‌شود، افزود: درصورتی‌که شهروندان گزارشی از گران‌فروشی و یا تقلب به ما اعلام کنند این مأموریت در اولویت ما قرار می‌گیرد و بازرسان در اولین فرصت موضوع را بررسی و در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد می‌شود.

محمدی با اشاره به راه‌های ارتباطی شهروندان با بازرسی اتاق اصناف، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات واحدهای صنفی خود را با شماره 33334040 در میان بگذارند.

وی با اشاره به افزایش روزافزون واحدهای صنفی را در سطح استان به دلیل رشد جمعیت شهری، خاطرنشان کرد: باید بازرسی اتاق اصناف تقویت شود و گشت‌های مشترک به‌صورت مداوم در دستور کار قرار گیرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر