logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۸۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج علمی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا

رویداد ملی فناورانه تا ثریا در زنجان برگزار می‌شود

رویداد-ملی-فناورانه-تا-ثریا-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول بسیج علمی استان زنجان با بیان اینکه رویداد ملی فناورانه تا ثریا در زنجان برگزار می‌شود، گفت: ابن رویداد با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازهای و مسائل فناورانه دستگاه‌ها صنایع و بخش‌های مختلف استانی و ملی برگزار می‌شود.

علی رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری رویداد ملی فناورانه تا ثریا در زنجان، اظهار کرد: این رویداد فناورانه با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازهای و مسائل فناورانه دستگاه‌ها صنایع و بخش‌های مختلف استانی و ملی طراحی و پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری قرارگاه علم و فناوری بسیج استان، ستاد توسعه دانش‌بنیان استان، شرکت پیشگامان برآیند دانش، برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز کرد: این رویداد در زنجان با دو رویکرد، در ۱۰ آذرماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج علمی استان زنجان با اشاره به دو رویکرد این رویداد، تصریح کرد: رویکرد اول این رویداد ارائه طرح‌های فناورانه برتر استانی به سرمایه گذران است که با عنوان DEMO DAY از آن یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد بخشی از سرمایه‌گذاران استانی و ملی دعوت‌شده‌اند، عنوان کرد: طرح‌های ارسال‌شده به دبیرخانه، در شورای سرمایه‌گذاری ارزیابی اولیه می شود.

رضاخانی با بیان اینکه از بین طرح‌های ارسالی 10 طرح منتخب در روز رویداد برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده شرکت‌های فناور از فرصت سرمایه گذاری در این رویداد انجام‌شده است.

وی با اشاره به سرمای گذران حاضر در این رویداد، افزود: بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی استان، صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان، موسسه اقتصادی کوثر، موسسه دانشمند، صنایع پیشرفته رضوی، صندوق پرورش و فناوری دانشگاه تهران و شریف، بنیاد تعاون بسیج و .... به‌عنوان سرمایه گذار در این رویداد حاضر خواهند بود.

مسئول بسیج علمی استان زنجان با بیان اینکه در روز رویداد مقدمات مذاکره شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در محل برگزاری رویداد برگزار می‌شود، ابراز کرد: بعد از انعقاد قرارداد بین شرکت‌های فناور و سرمایه‌گذاران دبیرخانه رویداد که مجموعه بسیج استان است و ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان پیگیری این قراردادها خواهد بود تا این قراردادها منجر به سرمایه گداری مناسب شود.

وی با اشاره به رویکرد دوم این رویداد، ابراز کرد: در رویکرد دوم این رویداد به دنبال این هستیم تا بخشی از نیازهای فناورانه اولویت‌دار استان را احصا کنیم.

رضاخانی با بیان اینکه فرایند احصا مسائل اولویت‌دار صنایع کوچک و متوسط استان شروع‌شده است، خاطرنشان کرد: این رویداد با عنوان ریورس پیچ(Reverse pitch)  برگزار می‌شود.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر