logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مطرح کرد؛

صنایع روی ۲۶۰ میلیارد تومان بدهی به شرکت گاز دارند/ همکاری خوب مردم با شرکت گاز جای تقدیر دارد

صنایع-روی-۲۶۰-میلیارد-تومان-بدهی-به-شرکت-گاز-دارند-همکاری-خوب-مردم-با-شرکت-گاز-جای-تقدیر-دارد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مطالبات شرکت گاز استان از صنایع روی ۲۶۰ میلیارد تومان است گفت: شرکت گاز باید مطالبات را دریافت کند چراکه اگر دریافت نکند شاخص با مشکل مواجه خواهد شد و در سال‌های بعد اثر خود را بر دریافت بودجه این شرکت خواهد گذاشت.

به گزارش موج رسا; رحیم سلیمانی‌نژاد امروز در جلسه رفع موانع تولید استان زنجان، با اشاره به اینکه با صنعت‌هایی که بدهی به شرکت گاز دارند، تعامل پیش گرفته و گاز واحد‌ها را به دلیل بدهی قطع نمی‌کنیم، اظهار داشت: متاسفانه فضایی بین بدهکاران به شرکت گاز وجود دارد که بدهی را پرداخت نکنید چراکه تعرفه ها اصلاح خواهد کرد. 

وی افزود: یکی از صنایع ۱۷ دوره بدهی به شرکت گاز دارد، و به هیچ عنوان تعرفه نیز مشکلی ندارد با اینکه ۱۳ میلیارد تومان بدهی به شرکت گاز دارد اما پرداختی مطالبات را انجام نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد صنایع قریب به هفت ماه است که هیچ ریالی بابت بدهی خود به شرکت گاز پرداخت نکرده‌اند، گفت: اگر مطالبات وصول نشود یکی از شاخص‌های اختصاص بودجه برای شرکت گاز برای سال‌های بعد در بخش صنعت که منوط به همین موضوع است، با مشکل مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: صحیح نیست در مطالبات گاز استان زنجان صرفا فقط شهروندان همکاری مناسب داشته باشند و بقیه بخش‌ها همکاری نکنند، به این حال مطالبات در بخش خانگی سیر نزولی دارد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان مطالبات شرکت گاز در صنعت روی وجود دارد، گفت: شرکت گاز باید مطالبات را دریافت کند و اگر دریافت نکند شاخص با مشکل مواجه خواهد شد و در سال‌های بعد بودجه کافی برای گاز رسانی به شهرک‌هایی همچون شهرک شهید شهریاری، شهرک سنبل آباد و توسعه شهرک اشراق وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مصوب کرده‌ایم تا ۳۰ درصد بدهی صنایع پرداخت شود و مابقی نیز به صورت تقسیط شده تا اسفند ماه پرداخت شود، خاطر نشان کرد: اسفند ماه حساب‌ها باید بسته شود تا تصمیم‌گیری برای بودجه سال بعد انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هیچ برنامه‌ای برای قطعی گاز در صنایع وجود ندارد و نهایت تلاش ما نیز تعامل با صنایع و عدم ایجاد مشکل برای آن‌ها است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر