logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت بوکس استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

طوفان کولاک کرد/ برنز قطعی بوکسور زنجانی در مسابقات آسیایی

طوفان-کولاک-کرد-برنز-قطعی-بوکسور-زنجانی-در-مسابقات-آسیایی
دبیر هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به پیروزی طوفان شریفی در مقابل حریف قرقیزستانی خود در مسابقات قهرمانی بوکس آسیایی ۲۰۲۲، گفت: با این برد مدال برنز برای طوفان شریفی قطعی شد.

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیروزی طوفان شریفی در مقابل حریف قرقیزستانی خود در مسابقات قهرمانی بوکس آسیایی ۲۰۲۲، اظهار کرد: طوفان شریفی دیروز در راند دوم مسابقات حریف خود را یک‌طرفه برد.

وی با بیان اینکه با این برد مدال برنز برای طوفان شریفی قطعی شد، ابراز کرد: حریف بعدی طوفان شریفی برنده مسابقات قزاقستان و هند بازی خواهد کرد.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه متأسفانه طوفان شریفی قبل از مسابقات از ناحیه چشم مصدوم شده بود، تصریح کرد: طوفان علی‌رغم مصدومیت توانست حریف خود را یک‌طرفه شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه طوفان شریفی در آمادگی بسیار بالایی است، خاطرنشان کرد: احتمال قهرمانی طوفان در این مسابقات بالا است.

لازم به ذکر است، طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم با "پارنکو سرگی" از قرقیزستان مبارزه کرد که در راند دوم با تشخیص داوران برنده اعلام شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. طوفان راند اول را با 5 رای داوران به سود خود پایان داد و در راند دوم نیز حریف او ناک دان شد که در ادامه بنا به رای داوران و به منظور جلوگیری  از آسیب نماینده قرقیزستان به برتری رسید.

شریفی برای راهیابی به مرحله فینال باید روز پنجشنبه – 19 آبان‌ماه با "آیبک اورالبای" دارنده مدال طلای المپیک جوانان 2018 و مدال نقره جوانان جهان 2018 از قزاقستان مبارزه کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر