logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۸۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

آنفلوآنزا در مدارس فروکش کرده است

آنفلوآنزا-در-مدارس-فروکش-کرده-است
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان: با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی تا حد قابل قبولی در مدارس رعایت می‌شود، گفت: بیماری آنفلوآنزا نسبت به دو ماه گذشته در مدارس بسیار فروکش کرده است.

حجت محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، اظهار کرد: دستورالعمل نسخه ۱۰ ارسال ستاد ملی کرونای به‌تمامی مدارس ارسال‌شده است.

وی با بیان اینکه طی بخشنامه دیگری بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی تأکید شده است، ابراز کرد: زدن ماسک در مدارس الزامی و اجباری است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه رعایت فاصله یک و نیم متری الزامی است، تصریح کرد: به دانش آموزان تأکید شده است از روبوسی و دست دادن پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه به مدیران مدارس تأکید شده است تجمعات دانش‌آموزی به حداقل ممکن برسد، خاطرنشان کرد: بر انجام تهویه کلاس‌های درس در زمان تفریح تأکید شده است.

محمدی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی تا حد قابل قبولی در مدارس رعایت می‌شود، افزود: بیماری آنفولانزا نسبت به دو ماه گذشته در مدارس بسیار فروکش کرده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر