logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۸۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان:

سوارکاران استان زنجان در صدر مسابقات منطقه‌ای سوارکاری قرار گرفتند

سوارکاران-استان-زنجان-در-صدر-مسابقات-منطقه‌ای-سوارکاری-قرار-گرفتند
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات پرش‌بااسب با حضور استان‌های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و همدان، گفت: سوارکاران استان زنجان در صدر مسابقات منطقه‌ای سوارکاری قرار گرفتند.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات پرش‌بااسب قهرمانی استان زنجان (سال ۱٤٠۱)، اظهار کرد: این رویداد ورزشی روز جمعه ۱۳ آبان ماه، به میزبانی باشگاه کالسکه طلایی زنجان در رده ۱ C ؛گروه سنی بزرگ‌سالان (بالاي ١٨ سال)، گروه مالکین ، گروه اسب‌های زایچه ایران، گروه سني نوجوانان و گروه سني نونهالان  با حضور ۴۸ سوارکار برگزار شد.

وی با اشاره به حضور استان‌های دیگر در این رویداد ورزشی، ابراز کرد: سوارکاران استان‌های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و همدان در این رویداد ورزشی حضور داشتند.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه در گروه سنی نونهالان حسام شریفی با تورنادو از باشگاه سام خرمدره قهرمانی استان در سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد، تصریح کرد: متین کاظمی و هیروسان از باشگاه المپيك زنجان نائب قهرمان این رده و همچنين مهتا شاکری فرد از باشگاه ستاره خرم شهرستان خرمدره موفق به کسب مقام سوم شد.

وی با بیان اینکه در گروه سنی نوجوانان، حنانه صفی قلی با بالتر از باشگاه ستاره خرم خرمدره به مقام قهرمانی رسید، عنوان کرد: سها غلامیان با سرآمد از باشگاه كالسكه طلايي زنجان نیز نائب قهرمان مسابقات در این رده شد و حنانه جوادیان با اسپریت از باشگاه المپيك زنجان مقام سوم را کسب کرد.

رجبی با بیان اینکه رده اسب‌های زایچه ایران که با ۱۶ سوارکار پر شرکت‌کننده‌ترین رده این مسابقات بود، ادامه داد: در این بخش از مسابقات مقام قهرماني استان در سال ١٤٠۱ را حنانه جوادیان با اسپریت از المپيك زنجان و نائب قهرماني این رده را حمیدرضا دارستانی با لاویاz از ستاره خرم خرمدره کسب کرد.

وی با بیان اینکه مقام سوم این بخش از مسابقات به فاطمه كلانتري با كيارش فايتر از سام خرمدره توانست مقام سوم را از آن خود كند، افزود: همچنين ماني اسدي با سان لرد از كالسكه طلايي زنجان مقام چهارم اين رده را كسب نمود.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه در گروه سني بزرگ‌سالان( بالاي ١٨ سال )، حميدرضا دارستاني با چيف از ستاره خرم خرمدره قهرماني استان رده بزرگ‌سالان سال ١٤٠١ را بدست آورد، ابراز کرد: نيوشا نجفي نيا با لاكي ليدي از باشگاه كالسكه طلايي زنجان نائب قهرمان و رضا شكري با كن دنس از باشگاه كالسكه طلايي زنجان مقام سوم را كسب كرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر