logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

گلخانه خمارک خدابنده به زودی فعال خواهد شد

گلخانه-خمارک-خدابنده-به-زودی-فعال-خواهد-شد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با بیان اینکه هم‌اکنون ۴.۵ هکتار گلخانه در سطح شهرستان خدابنده فعال است، گفت: احداث گلخانه فلاح هیچ خللی در راستای کار گلخانه خمارک ایجاد نخواهد کرد.

علی‌رضا اسد اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه گلخانه ۲۸ هکتاری دکتر فلاح مربوط به بخش خصوصی بوده و در روز‌های اخیر با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد، اظهار داشت: این گلخانه اشتغالزایی قریب به ۳۵۰ نفر را در پی خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه گلخانه خمارک که در سطح ۱۷ هکتار در حال احداث است، افزود: این گلخانه در حوزه دولتی احداث شده و به بخش خصوصی واگذار شده است و در حال بهره‌برداری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده تاکید کرد: گلخانه ۲۸ هکتاری دکتر فلاح در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود پیش خواهد رفت و هیچ ارتباطی به گلخانه خمارک ندارند و با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی توسعه گلخانه‌ها جزو دستورات کار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی گلخانه خمارک فعال خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای انواع خیار، فلفل دلمه‌ای، گوجه‌های صادراتی، توت‌فرنگی جزو محصولاتی است که در گلخانه‌ها کشت خواهد شد.

اسداللهی گفت: در حال حاضر سطح گلخانه‌های فعال شهرستان خدابنده در حدود ۴.۵ هکتار است و ۲.۵ هکتار گلخانه نیز در این شهرستان غیرفعال است./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : اصغر ] [ ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ]
همش دروغ اونجا اب وجود نداره میان وام میگیرن یه پولی برای رئیس روئسا اداره میدن بعد فرار میکنن همه شاهد این هستیم که سرمایه گذار قبل از دهیار تا ریس جهاد رشوه گرفتن تا به فنا دادن زمینخواران شیطان صفت
فرم ارسال نظر