logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر جهاد کشاورزی در آیین افتتاح شبکه برکت در زنجان مطرح کرد؛

کشاورزان بخشی از قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند/ تولید غذا به معنای قدرت است

کشاورزان-بخشی-از-قدرت-جمهوری-اسلامی-محسوب-می‌شوند-تولید-غذا-به-معنای-قدرت-است
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد، گفت: با شرایطی که در جهان حاکم است تولید غذا به معنی تولید قدرت بوده، بنابراین کشاورزان و دامداران در کشور ما بخشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

به گزارش موج رسا; سید جواد ساداتی نژاد شامگاه جمعه در روند سفر یک روزه خود به زنجان در حاشیه افتتاح شبکه تلویزیونی برکت، اظهار داشت: کشاورزان صرفا تامین غذا را بر عهده ندارند بلکه این کشاورزان بخشی از قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارند، افزود: با شرایطی که در جهان حاکم است تولید غذا به معنی تولید قدرت محسوب می‌شود، بنابراین کشاورزان و دامداران در کشور ما بخشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

وزیر جهاد کشاورزی به نقش ترویج در حوزه کشاورزی، اشاره و اذعان کرد: امیدواریم حوزه ترویج بخش کشاورزی و استودیو برکت بتواند صدای کشاورزان در کشور و خصوصا کشاورزان زنجانی باشد.

 وی با بیان اینکه کشاورزان با وجود مشکلات اقتصادی تا به امروز با غیرت پای سفره ایرانیان پایداری و ایستادگی کردند، گفت: امیدواریم به لطف خداوند بتوانیم شرایط اقتصادی کشاورزان را ارتقا دهیم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه زنجان شهر هوشمندی است تصریح کرد: کشاورزان این استان پیشرو هستند، و امیدواریم سایر کشاورزان نیز با نگاه به کشاورزان زنجانی پیش روند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر