logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

دشمنان منتظر انتقام سخت ایران اسلامی باشند

دشمنان-منتظر-انتقام-سخت-ایران-اسلامی-باشند
امام جمعه طارم با بیان اینکه دشمنان ایران به قدری خوار و ضعیف شده اند که اقدام به کشتار افراد بی گناه بویژه زنان و کودکان در حرم مطهر شاه چراغ (ع) کردند، گفت: عاملان این حادثه تلخ باید منتظر انتقام سخت ایران اسلامی باشند.

به گزارش موج رسا; امام جمعه طارم ضمن اشاره به فرارسیدن روز ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی؛ بر سبک زندگی قرآنی و اسلامی تاکید و اظهار داشت: منظور از فرهنگ عمومی همان تبعیت از قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار است تا با خصوصیات رفتاری اسلامی زندگی سربلندی داشته باشیم ولی متاسفانه در چند سال اخیر تا حدودی با نفوذ فرهنگ غربی از سوی غربی ها تلاش شده تا سبک زندگی غربی در کشور ترویج شود که همین موضوع زیان‌ها و آسیب زیادی را در مباحث اخلاقی، اقتصادی، دینی و سیاسی بر کشور وارد کرده است.

حجت الاسلام مهدی منصوری نقش مسئولان بویژه مسئولان و مدیران فرهنگی را در جاری سازی سبک زندگی و فرهنگ اسلامی را تاثیرگذار برشمرد و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح از سوی مسئولان؛ ایران عزیزمان را با الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازیم همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما در مقابل فرهنگ مسئول هستیم و باید محیط زیست فرهنگی خود را مهندسی و مدیریت کرده و ضعف ها و آلودگی ها را از آن پاک کنیم.

منصوری یوم الله ۱۳ آبان را سند پرافتخار استکبارستیزی نسلی فداکار برشمرد و ادامه داد: یوم الله سیزده آبان سند پر افتخار نسلی فداکار است که استقامت در راه ارزش‌های دینی را از امام خمینی (ره) فراگرفت.

خطیب نماز جمعه طارم ضمن تشکر از حضور پرشور و گرم  مردم شهرستان طارم بویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد: امروز اقشار مختلف مردم ثابت کردند که آمریکا و‌ دوستان آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند همانطوری که دشمنی آمریکا با ایران از قبل از انقلاب و ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ آغاز شده و در طول تاریخ آمریکا و انگلیس همیشه با ایران دشمنی داشتند.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی نزدیک به ۳۶ هزار شهید دانش آموز و دانشجو در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده و شما دانش آموزان و دانشجویان باید همیشه در صحنه باشید و بدانند که آمریکا ‌دوستانش هیچ وقت دلسوز ایران نیستند و همیشه در صدد ضربه زدن به ایران هستند.

حجت الاسلام مهدی منصوری گفت: متاسفانه برخی اصرار دارند که این شیطان بزرگ را به صورت منجی و فرشته نشان دهند که باید بدانند سخت در اشتباهند چرا که آنها ایران پیشرفته را نمی خواهند و از آن واهمه دارند و آنها ایران وابسته و عقب مانده می خواهند تا همیشه تابع آنها باشد.

خطیب جمعه طارم نقش دانش آموزان و دانشجویان در پیشرفت کشور را مهم برشمرد و افزود: بیش از ۴۰ سال است که مردم ایران و شما دانشجویان و دانش آموزان هیمنه آمریکا را در هم شکستید و روز ۱۳ آبان نیز لحظه فروریختن هیمنه ی سلطه آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود و آمریکایی ها بدانند تا زمانی که قلدری و و سلطه گری آنها پابرجاست ایستادگی و مقاومت ملت ایران هم ادامه دارد.

وی اظهار داشت: امروزه گفتمان جمهوری اسلامی ایران پذیرش همگانی در جهان دارد و در کنار قدرت یابی روز افزون محور مقاومت خار چشم دشمنان شده و همین موضوع موجب شده تا همیشه به دنبال سناریو و نقشه های شوم علیه ایران باشند و همانطوری که مشاهده می کنیم اخیرا نیز به بهانه ای موجب ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور شده اند که با بیداری و بصیرت مردم همانند فتنه های بزرگی چون ۸ سال دفاع مقدس و سال ۸۸ خنثی شده و آنها نیز مثل همیشه ناکام ماندند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه دشمنان ایران به قدری خوار و ضعیف شده اند که اقدام به کشتار افراد بی گناه بویژه زنان و کودکان در حرم مطهر شاه چراغ (ع) کردند، گفت: عاملان این حادثه تلخ باید منتظر انتقام سخت ایران اسلامی باشند.

حجت الاسلام مهدی منصوری در پایان ادامه داد: آمریکایی ها خیلی تلاش کردند که حتی رئیس جمهور و نخست وزیر عراق نیز مشخص نشود اما نتوانستند به مقاصد شومشان برسند و رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور مشخص و اوضاع آن به ثبات رسید.

خطیب جمعه طارم خاطرنشان کرد: آمریکایی ها خواستار این بودند که ایران نیز همانند سوریه تبدیل به یک کشور جنگ زده شود که خوشبختانه ناکام ماندند و اما در این برهه از زمان باید مسئولان با تمام توان به مردم خدمت کنند و مشکلات آنان را برطرف نمایند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر