logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی بود

اغتشاشات-اخیر-یک-جنگ-ترکیبی-بود
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا و غرب برای مقابله با ایران اسلامی، یک روز جنگ تحمیلی و یک روز جنگ اقتصادی و تحریم را طراحی کرده و می کنند، گفت: اغتشاشات اخیر نیز یک جنگ ترکیبی بود که از ملت انقلابی و با بصیرت سیلی خوردند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از دلائل کمتر بودن ارث دختر این است که زن واجب الفقه مرد است و مرد اگر دو سهم ارث می برد همسر خود در آن شریک است و علاوه بر آن بخاطر ایجاد توازن میان حقوق و تکالیف است.

حسینی نسب با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز استکبارستیزی و با بیان انواع استکبار از جمله استکبار ربوبیتی مثل فرعون، استکبار عبادی و اطاعت نکردن از خدا و استکبار سیاسی و تلاش برای سلطه و حاکمیت بر مردم که آمریکا نماد نظام استکباری در دوران معاصر است، ابراز کرد: ۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا و قطع دست غارتگر آمریکا از ایران است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی از اهداف راهبردی انبیا بوده و ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی است و حاکمیت بر جهان و رهبری جامعه جهانی و تسلیم و همراه سازی حکومت ها با اعمال فشار اقتصادی و نظامی و ممانعت از افزایش توان ملی کشورهای مستقل، راهبرد سلطه استکباری بر اساس سند امنیت ملی آمریکا مصوب سال ۲۰۰۱ است، تصریح کرد: ایران اسلامی ۴۳ سال است پرچمدار استکبارستیزی است و اگر ۱۳ آبان ۵۸ آمریکا را از ایران اخراج کرد، امروز دست آمریکا را از منطقه کوتاه کرده است.

امام جمعه سلطانیه اغتشاشات اخیر که نقش آمریکا در آن آشکار است را نمونه ای از خوی استکباری و سلطه طلبی آمریکا دانست و با بیان اینکه بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه که حاوی مطالبی بسیار مهم از آموزش عده ای مزدور برای آشوب و اختصاص بودجه ویژه برای حمایت از آشوبگران و تقویت اینترنت برای حفظ ارتباط با آنان و دیدار با گروهکهای مخالف ایران را نمونه هایی از نقش آمریکا در اغتشاشات دانست و افزود: با همه توطئه ها پروژه تجزیه و سوریه سازی ایران شکست خورد.

حسینی نسب با بیان اینکه در سال ۱۳۹۱ همزمان با موج بیداری اسلامی، اعتراضاتی در یکی از استان‌های سوریه آغاز شد و وقتی آمریکا فضا را آماده دید، موج سواری کرد و نتیجه این شد که سوریه ۱۰ سال به جنگ داخلی مشغول شد که ۴۰۰ هزار کشته و زخمی و نابودی زیر ساخت‌های سوریه ثمره آن بود و البته هدف آمریکا خارج کردن سوریه از محور مقاومت و تشکیل دولتی دست نشانده و مطیع آمریکا و غرب در سوریه بود، اما شکست خورد، ادامه داد: هدف آمریکا از اجرای طرحی شبیه سوریه در ایران، تضعیف منطقه ای ایران و تبدیل کردن ایران از یک کشور قوی و تاثیرگذار به یک کشور وابسته بود که شکست مفتضحانه خورد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا و غرب برای مقابله با ایران اسلامی، یک روز جنگ تحمیلی و یک روز جنگ اقتصادی و تحریم را طراحی کرده و می کنند، ابراز کرد: اغتشاشات اخیر نیز یک جنگ ترکیبی بود که از ملت انقلابی و  با بصیرت سیلی خوردند.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه این چهره پلید آمریکاست و شناساندن  چهره پلید و تشریح جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا جهاد تبیین است، افزود: حادثه شیراز که دست پروده آمریکا یعنی داعش آن را برعهده گرفت، اثبات کرد دشمن بسیار وحشی و جنایتکار است.

وی با اشاره به شهادت سه دانش آموز، و تعدادی مرد و زن و ترور کودک در آغوش پدر در حرم شاهچراغ و شهادت تعدادی از نیروی انتظامی و بسیج و طلبه شهید آرمان که شهیدی در تراز جوان مومن انقلابی است و البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمود جنایتکاران مجازات خواهند شد، عنوان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تروریسم، مرگ بر کودک کش و مرگ بر جنایتکار و لذا مرگ بر آمریکا شایسته آمریکاست.

حسینی نسب با گرامیداشت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، عاقبت بخیری را از برکات زیارت آن حضرت دانست و افزود: نگرانی نسبت به عاقبت از نشانه های ایمان حقیقی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر