logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۸۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

مردم پیروز اصلی میدان هستند/ لزوم انتخاب مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ماهنشان

مردم-پیروز-اصلی-میدان-هستند-لزوم-انتخاب-مدیر-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-در-شهرستان-ماهنشان
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه اتفاقات چند هفته اخیر جنگ ترکیبی بوده یعنی دشمن با تمام توان و همه امکانات وارد میدان شده است، گفت: پیروز اصلی مردم بوده که کمترین همراهی را با فریب خوردگان دارند اما بیشترین هزینه را هم مردم پرداختند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب که در دیدار دانش آموزان بیان فرموده بودند، اظهار داشت: آمریکا و گرایش آمریکا از این روز مهم و تجمعات همدلانه و وحدت بخش آن خشمگین است چرا که این روز هم تجسم شرارت‌های آمریکا و هم تجسم و اثبات آسیب پذیری و امکان مغلوب شدن آمریکا است.

وی بیان کرد: این تجمعات چندین نتیجه دارد هم آمریکا و گرایش آمریکائی را خمشگین میکند و هم شرارت‌های آنها را بازگو و هم ضعف انها را نشان میدهد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به وعده انتقام نسبت به قاتلان و عاملان شهادت سردار سلیمانی، که به دستور رهبری در زمان خودش انتقام سخت خواهد بود و اقدامات قبلی فقط سیلی بوده است، گفت: با توجه به فرمایش رهبری آمریکای امروز تفاوتی که با آمریکای اوایل انقلاب دارد شکسته شدن ابهت وی و رو به افول بودن آن و پیچیده تر شدن شیوه اعمال دشمنی اوست که لازمه آن هوشیاری و هوشمندی و تبیینگری می باشد.

وی عنوان کرد: اتفاقات چند هفته اخیر جنگ ترکیبی بوده یعنی دشمن با تمام توان و همه امکانات وارد میدان شده ما هم با تمام توان و امکانات باید دفاع ترکیبی کنیم.

وی بیان کرد: پیروز اصلی مردم بوده که کمترین همراهی را با فریب خوردگان دارند اما بیشترین هزینه را هم مردم پرداختند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به قسمت پایانی فرمایشات رهبری که فرمودند اگر هر کس در هرجا که مسئول کار یا فعالیت است وظیفه خود را بشناسد و به آن عمل کند تمام مشکلات حل میشود گفت: مشکلات امروز جامعه نشناختن و عمل نکردن به وظایف ومسئولیت‌ها است.

وی بیان کرد: هدف آمریکا از طرح شکست خورده سوریه سازی ایران عبارت است از تضعیف ایران در منطقه و مشغول سازی در درون مرزها، تبدیل ایران از بازیگری پیشرفته به بازیگر وابسته، تضعیف گروهای مقاومت، تغییر معادلات منطقه ای و بین المللی است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگی عمومی یک ضرورت غیر قابل انکار بوده و باید اجرا شود و نباید میدان فرهنگ رها شود تا دیگران میدان داری کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری از بی مدیر ماندن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماهنشان گلایه کرده و از مسئولین خواست تا هر چه سریعتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماهنشان را ساماندهی نمایند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر