logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
برگزاری پر شور راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان؛

خروش مردم فهیم پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی ۱۳ آبان+فیلم

خروش-مردم-فهیم-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-در-راهپیمایی-۱۳-آبان+فیلم
مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی امروز در زنجان برگزار و شعار مرگ بر آمریکا در این شهر طنین انداز شد.

به گزارش موج رسا; یوم الله ١٣ آبان در حافظه ملت انقلابی و بصیر انقلاب اسلامی، روزی اثر گذار و فراموش نشدنی است.

این روز بزرگ و حماسه ساز، هر ساله یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است و به عنوان نقطه پیوند برگ های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ، همانند تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه نمایی می‌کند.

بی شک عزت امروز اقتدار ایران اسلامی، مرهون و مدیون همان بصیرت‌ها و مردانگی‌ها و همگرایی هاست، آنچه امروز در تحولات بیداری اسلامی در منطقه و جهان شاهد آن هستیم، الهام ملت‌های آزادیخواه جهان از اصول و آرمانهای ملت مسلمان ایران و امام راحل عظیم الشان است که پرتو وجود رهبری به مرحله بلوغ و کمال رسیده است.

زنجان

با این حال امروز نیز راهپیمایی روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم پایتخت شور و شعور حسینی اما با حال و هوای دیگری که همراه بود شروع شد در این مراسم مردم فهمیم زنجان اقدامات اغتشاشگران را که در طول دو ماه اخیر سبب ایجاد خسارت به اموال عمومی و از سوی دیگر سبب به شهادت رسیدن نیروهای نظامی و بسیجی و مردمی شده است را محکوم کردند.

در این مراسم که گروه هاي مختلف حضور داشتند، راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه‌گر" «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه ای»، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم» بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند. 

زنجان

زنجان

دانشجویان و دانش آموزان زنجانی به همراه گروه‌های مختلف مردم آمدند تا با حضور پر شورشان برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزه با استکبار جهانی را به ثبت برسانند.

امروز همه اقشار دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و اساتید دانشگاهی در کنار همه مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر