logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۸۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

نظام نباید هیچ‌گونه مماشاتی با اغتشاشگران داشته باشد/ مماشات با اغتشاشگران به صلاح کشور نیست

نظام-نباید-هیچ‌گونه-مماشاتی-با-اغتشاشگران-داشته-باشد-مماشات-با-اغتشاشگران-به-صلاح-کشور-نیست
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اینکه اکنون صف مردم از اغتشاشگران جدا است نظام نباید هیچ گونه مماشاتی با اغتشاشگران داشته باشد، گفت: اغتشاشگران در حال برهم زدن نظم عمومی هستند و برای زندگی مردم مشکل ایجاد کرده اند و کسب و کار مردم را به مخاطره انداخته اند.

سید البرز حسینی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد امکان انتقاد به مسائل اقتصادی وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان از این فضا برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند و برای این امر سالها برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی با بیان اینکه اکنون برای تمامی مردم عیان است که نظام استکبار و معاندین نظام اسلامی با یک برنامه خاصی وارد میدان شده‌اند، ابراز کرد: صف مردم کاملا از اغتشاشگران جدا است و برای مردم مشخص است که اغتشاشگران به دنبال حل مشکلات کشور و مردم نیستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان در طول این ۴۳ سال از هر فرصتی که به وجود آمده است برای تحمیل هزینه به کشور استفاده کرده اند، تصریح کرد: هوشیاری مردم و اعتقادی که مردم به آرمانهای انقلاب دارند و دلدادگی مردم به شهدا نقشه دشمنان را باطل کرده و دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اکنون صف مردم از اغتشاشگران جدا است نظام نباید هیچ گونه مماشاتی با اغتشاشگران داشته باشد، تاکید کرد: اغتشاشگران در حال برهم زدن نظم عمومی هستند و برای زندگی مردم مشکل ایجاد کرده اند و کسب و کار مردم را به مخاطره انداخته اند.

حسینی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی و آنهایی که مسئولیت برخورد با اغتشاشگران را دارند نباید هیچ گونه مماشات داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید با سرکرده‌های این حوزه برخورد قاطع کنند.

وی با بیان اینکه برای مردم مشخص است که آمریکا، رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل، انگلیس و عربستان سردمدار این اغتشاشات هستند، افزود: دشمنان از تمام ظرفیت‌هایشان اعم از رسانه، کانال های ماهواره ای، فضای مجازی و... استفاده می‌کنند و زمینه ایجاد این التهابات را در کشور به وجود آورده اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامي با تاکید بر اینکه مماشات با اخلالگران نظم عمومی به صلاح کشور نیست، اطهار داشت: باید بپذیریم مشکلاتی در کشور وجود دارد و باید این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه مسائل کشور باید صادقانه با مردم در میان گذاشته شود و مسائل کشور به فراخور سن افراد تبیین شود، عنوان کرد: رهبری سال‌ها بر مسئله نفوذ و جهاد تبیین تاکید داشتند. 

حسینی با بیان اینکه امروز نیاز است تمامی آحاد مردم و مسئولان در هر سطحی که هستند مسائل را در جامعه تبیین و روشنگری کنند، خاطر نشان کرد: باید کارشناسان حوزه اقتصادی به میدان بیایند و از ظرفیت‌ها استفاده شود تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه کشور بنیه قوی دارد و جوانان و منابع خوبی در کشور وجود دارد، ابراز کرد: هجمه سنگینی از طرف دشمن به باورهای مردم شده است و باید از تمام ظرفیت های مجلس و دولت برای تبیین مسائل استفاده شود.

وی با بیان اينکه اکنون از ظرفیت معلمان در مدارس برای تبیین مسائل استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: نیاز است آموزش و پرورش در این حوزه اقدام خاصی انجام دهد.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده است، تاکید کرد: تشابه تاریخی بسیاری در این حوزه وجود دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر