logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان:

عامل حادثه تروریستی شاهچراغ و ایجاد جنگ در منطقه آمریکا است

عامل-حادثه-تروریستی-شاهچراغ-و-ایجاد-جنگ-در-منطقه-آمریکا-است
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه عامل ایجاد جنگ و حادثه تروریستی شاهچراغ، آمریکا است، گفت: تحریک‌کننده اصلی در فضای مجازی آمریکا و استکبار جهانی است.

به گزارش موج رسا; مرتضی شهامی امروز در مراسم استکبارستیزی آموزش و پروش استان زنجان در مدرسه شاهد جلیل خانی با اشاره به‌روز دانش‌آموز، اظهار کرد: حضور در بین دانش آموزان موجب شور و شعف می‌شود.

وی با اشاره به خفقان رژیم ستم‌شاهی، ابراز کرد: دانش آموزان اگر به کاپیتولاسیون اعتراض می‌کردند رژیم ستم‌شاهی با گلوله جواب آن‌ها را می‌داد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۳ آبان، تأکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی را امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیدند.

وی با اشاره به ریشه و اساس تمامی مشکلات، عنوان کرد: آمریکا مسبب تمامی مشکلات ما است.

شهامی با اشاره به تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، خاطرنشان کرد: خفقان در دوران ستم‌شاهی به نحوی بود که وقتی یک نفر به قانون کاپیتولاسیون اعتراض می‌کند تبعید می‌شود.

وی با بیان اینکه عامل ایجاد جنگ و حادثه تروریستی شاهچراغ، آمریکا است، خاطرنشان کرد: تحریک‌کننده اصلی در فضای مجازی آمریکا و استکبار جهانی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه دانش آموزان برای مبارزه با استکبار باید درس بخوانند، افزود: شما دانش آموزان باید در آینده هرکدام یک سرباز در لباس دانشمند، معلم، پزشک و... باشند و آینده سازی کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر