logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

جنگ جهانی رسانه‌ای اخیر علیه ملت ایران بی سابقه است

جنگ-جهانی-رسانه‌ای-اخیر-علیه-ملت-ایران-بی-سابقه-است-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی وجود ندارد که اتفاقات چند هفته اخیر به دست آمریکا انجام شده است، گفت: جنگ جهانی رسانه‌ای که علیه ملت انقلابی ایران در طول دو ماه اخیر رخ داده در طول ۴۳ سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هم وطنان در حرم شاهچراغ اظهار داشت: دشمنان در طول تاریخ هر زمان که در مقابل ملت ایران و پیشرفت‌های خیره کننده آن کم آورده‌اند اقدام به انتقام گرفته‌اند و نمونه بارز آن شهادت زنان و کودکان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ است، این حادثه جزو شدید ترین حوادثی است که با نام اسلام و دین رخ داد.

وی با بیان اینکه در ایام پیشرو راهپیمایی ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش‌آموز را خواهیم داشت افزود: این روز با حضور حداکثری دانش‌آموزان در شهر زنجان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه پشت تمام اتفاقاتی که رخ می‌دهد تنها یک سرنخ وجود دارد و آن دست شیطانی آمریکا است، گفت: امام خمینی(ره) در همان روز‌های اول انقلاب فرمودند تمام اتفاقات و فتنه‌هایی که در ایران رخ می‌دهد به دست این کشور متجاوز انجام می‌شود بنابراین این مسئله نشان می‌دهد امام راحل تا چه میزان نسبت به این کشور شناخت داشتند.

وی با اشاره به اینکه هر چه زمان رو به جلو رفت، فتنه‌های آمریکا بیشتر نمود یافت و این کشور خود را بیش از پیش به مردم شناساند، ادامه داد: آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی که نقش اصلی در از بین بردن داعش داشت، نهایت چهره مخدوش خود را به نمایش گذاشت چراکه دستور شهادت ایشان مستقیما به دستور رئیس جمهور این کشور به شهادت رسید.

ناصحی مقدم با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی وجود ندارد که اتفاقات چند هفته اخیر نیز به دست آمریکا انجام شده است، گفت: جنگ جهانی رسانه‌ای که علیه ملت انقلابی ایران در طول دو ماه اخیر رخ داده در طول ۴۳ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: دشمن تمام سعی خود را به کار گرفته تا حقایق را کاملا وارونه جلوه دهد. اما درست نقطه مقابل این تز جدایی دین از سیاست وجود دارد.

وی با بیان اینکه دولت سعودی بزرگترین شبکه رسانه‌‌ای خود را بر علیه ایران به کار گرفته و از یک سو تبلیغ بی دینی می‌کند ادامه داد: تمام تلاش این رسانه‌ها این است تا اجازه ندهند ایران به تبلیغ اسلام ناب محمدی در کل دنیا بپردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نواقصی که در گذشته وجود داشته و مشکلات اقتصادی که قبلا به وجود آمده دلیلی بر نارضایتی‌ها شده است، افزود: اما اعتراضات با اغتشاشات کاملا متفاوت است.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه باید همه ملت ایران با وحدت مقابل این فتنه انگیزی دشمنان با‌ایستد، اذعان کرد: باید با تمام توان و قدرت در راستای ممانعت از شکافی که دشمن سعی در ایجاد آن در کشور دارد ایستاد، باید تمام تلاش را به کار گرفت تا وضعیت بهبود یابد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر