logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد؛

انهدام باند کلاهبرداری صدور کارت معافیت سربازی در زنجان

انهدام-باند-کلاهبرداری-صدور-کارت-معافیت-سربازی-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه ای کلاهبرداری غیر بومی صدور کارت معافیت سربازی با بیش از 200 فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ محمد علی آدینه لو با اعلام این خبر بیان داشت : در پی وصول خبری با موضوع صدور کارت معافیت سربازی در یکی از استان های همجوار رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود : در این خصوص دو نفر مالباخته شناسایی و جهت بررسي به پليس آگاهي دعوت و در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد دو نفر با دریافت مبلغ چهار ميليارد و 300 ميليون ريال از شکات ، قول صدور کارت معافيت سربازي (به شيوه شرکت در کميسيون پزشکي) کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر شناسایی و در یک عملیات دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان زنجان انتقال داده شدند ، بیان داشت : متهمان پس از دستگیری اعتراف کردند که با معرفی خود به عنوان دوست و فامیل پزشک معتمد وظیفه عمومی یکی از استان های همجوار از بیش از 200 نفر اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

سرهنگ آدینه لو در ادامه گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی تحویل شدند اما تلاش برای سایر افراد مرتبط با این باند کماکان در دستور قرار دارد وبه مشمولان توصیه می کنیم از مراجعه به افراد جاعل برای دریافت کارت معافیت پزشکی خودداری کنند زیرا که آنها نیز به عنوان شریک جرم بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر