logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان:

جشن ازدواج دانشجویی بهمن‌ماه برگزار می‌شود/ زمان حضور زوج‌ها در مشهد به 4 روز رسید

جشن-ازدواج-دانشجویی-بهمن‌ماه-برگزار-می‌شود-زمان-حضور-زوج‌ها-در-مشهد-به-4-روز-رسید
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، گفت: جشن مفصلی در روز ۲۴ بهمن‌ماه برای متقاضیان ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قره داغی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی استان زنجان، اظهار کرد: دانشجویانی که زمان عقد آن‌ها در بازه زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ می‌توانند در بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید در سایت ازدواج دانشجویی به آدرس https://ezdevaj.nahad.ir/ ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: فارغ‌التحصیلانی که در زمان ازدواج دانشجو بوده‌اند و تاریخ ثبت ازدواج آن‌ها در بازه زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده است می‌توانند در سایت ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با بیان اینکه ازدواج دانشجویی یکی از برنامه‌های دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است که بسیار مورد تأکید و توجه رهبری است، تصریح کرد: در اردوی زیارتی مشهد که برای زوج‌ها برگزار می‌شود؛ هدیه رهبری تقدیم زوج‌ها خواهد شد.

زمان حضور زوج‌ها در مشهد به 4 روز رسید

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اردوی زیارتی مشهد به مدت ۳ روز و ۲ شب برگزار می‌شد، عنوان کرد: خوشبختانه امسال این اردو به مدت ۳ شب و ۴ روز برگزار خواهد شد.

قره داغی با بیان اینکه دانشجویان بعد از ثبت‌نام در سایت ازدواج دانشجویی مدارک خود را باید تحویل دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه محل تحصیل خود دهند، ادامه داد: جشن ازدواج دانشجویی امسال "هم‌سفر تا بهشت" نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه جشن مفصلی در روز ۲۴ بهمن‌ماه برای متقاضیان ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا هزینه‌های ایاب و ذهاب دانشجویان به مشهد مقدس را کاهش دهیم و دانشجویان مانند سال‌های گذشته دانشجویان با قطار به مشهد اعزام خواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با بیان اینکه اعزام به مشهد مقدس در استان زنجان به‌صورت کاروانی انجام می‌شود، ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگیان ازدواج دانشجویی را به‌صورت متمرکز برگزار خواهند کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر