logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۸۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

توزیع بیش از 2500 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در زنجان

توزیع-بیش-از-2500-تن-آرد-خام-خانه‌پز-روستایی-در-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 2 هزار و 536 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته توزیع می‌ شود.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 2 هزار و 536 تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.

زمانی گفت: تامین و توزیع بیش از 2 هزار و 536 تن آرد خام روستایی برای 275 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 60 هزار نفر تا تاریخ 30 مهر ماه سالجاری در سطح استان انجام شده است. 

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه می کنند.

این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر