logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد؛

صدور کیفرخواست خواست برای ۱۱۹ نفر از اغتشاشگران در استان زنجان

صدور-کیفرخواست-خواست-برای-۱۱۹-نفر-از-اغتشاشگران-در-استان-زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان از صدور کیفرخواست برای ۱۱۹ نفر از اغتشاشگران خبر داد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در جریان اغتشاشات مهرماه در استان زنجان با تلاش همکاران قضایی و هماهنگی های جامعه اطلاعاتی و ضابطین با استفاده از تجربیات گذشته صحنه اغتشاشات در استان به خوبی مدیریت شد و در مقایسه با حوادث قبلی میزان خسارتها بسیار کمتر بود.

وی در ادامه با بیان اینکه، معذالک تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسراهای استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده ها تعیین تکلیف شدند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به پرونده عناصر اغتشاشات اخیر و همچنین اعلام کیفرخواست و صدور احکام، کیفرخواست برای ۱۱۹ نفر از اغتشاشگران در استان صادر شد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده های اغتشاشگران در دادگاههای انقلاب و جزایی استان در دستور کار قرار گرفت که برای ۱۱۹نفر کیفر خواست صادر شد که تاکنون برای ۱۶ نفر احکام محکومیت صادر و مابقی در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری زنجان تاکید کرد: رسیدگی به پروندهای اغتشاشگران با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد. باید با کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی، تخریب و اغتشاش در جامعه بودند، برابر قانون برخورد پشیمان کننده شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر