logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۸۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

بالای ۹۰ درصد خودر‌وهای عمومی در زنجان دوگانه سوز شده‌اند/ طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های شخصی آغاز نشده است

بالای-۹۰-درصد-خودر‌وهای-عمومی-در-زنجان-دوگانه-سوز-شده‌اند-طرح-دوگانه-سوز-کردن-رایگان-خودرو‌های-شخصی-آغاز-نشده-است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی همچنان در حال انجام است، گفت: بالای ۹۰ درصد خودر‌وهای عمومی در زنجان دوگانه سوز شده‌اند.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مالکان خودرو‌های عمومی که متقاضی استفاده از طرح گازسوز شدن هستند، نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند، اظهار داشت: طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی همچنان در حال انجام است و بالای ۹۰ درصد خودر‌وهای عمومی در زنجان دوگانه سوز شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح رایگان گازسوز کردن خودرو‌های شخصی ملی بوده و صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو‌ها دارد، گفت: با اینکه طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های شخصی نیز مطرح شده اما این امر هنوز در استان آغاز نشده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه قریب به ۲ هزار خودروی عمومی در استان گاز سوز شده است، گفت: تعدادی خودرو نیز هنوز در نوبت دوگانه سوز شدن قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های مسافربری اینترنتی نیز در استان از ماه‌های گذشته شروع شده است، گفت: در این طرح برای خودرو‌های مسافربری شخصی اینترنتی، یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: مالکان خودرو‌هایی که متقاضی استفاده از این طرح هستند، می‌توانند در سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و نسبت به نوبت گیری اقدام کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر