logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۸۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود

مراسم-یادبود-۳۵۳۵-شهید-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه شهادت عزت ابدی است، اظهار کرد :شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از حفظ روحیه عاشورایی ملت ایران واهمه دارند و به حتم تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت سبب نفوذ و افزایش توطئه دشمنان اسلام می شود، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی وتضعیف روحیه رزمندگان بودند اما وجود فرهنگ عاشورایی و از خودگذشتگی ملت ایران سبب شکست دشمن شد.

سردار کرمی با تاکید براینکه جنگ پایان راه نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است، تصریح کرد: وجود جوانان انقلابی موجب خنثی شدن توطئه ها و فتنه های دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه زنجان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در همین راستا مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی شهدای این استان برگزار می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه این مراسم روز پنجشنبه ۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در محل سالن نور استان زنجان برگزار می شود ،تصریح کرد :سخنران مراسم فوق یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس کشور می باشد.

این مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس یادآور شد : با انتقال پیام شهدا به نسل جوان می توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ]
سلان و عرض ادب و احترام.چرا درست پنجشنبه انداختید که ریاست جمهوری تشریف میارند؟ نکنه ایشونم ناگهانی میخوان به این مراسم تشریف بیارن؟
فرم ارسال نظر