logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۸۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون گردشگری استان زنجان خبر داد؛

چهار دفتر خدمات مسافرتی در استان زنجان لغو مجوز شد

چهار-دفتر-خدمات-مسافرتی-در-استان-زنجان-لغو-مجوز-شد
معاون گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه چهار دفتر خدمات مسافرتی در استان زنجان لغو مجوز شد گفت: رعایت نکردن مقررات و آئین‌نامه‌های قانونی موجب این ابطال‌ها شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی اکبر شرفی اظهار داشت: بر اساس رأی نهایی صادره کمیته فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مجوز بند (ب) چهار دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان‌ زنجان باطل گردید.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: بر این اساس، مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "احسان سفر"، "همیار زنگان" و "جوادیان" هر سه از زنجان و همچنین دفتر خدمات مسافرتی "میعاد نبی" شهر قیدار، به استناد ماده 20 آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور ابطال مجوز شدند.

وی با بیان این که رعایت نکردن مقررات و آئین‌نامه‌های قانونی موجب این ابطال‌ها شده است، تصریح کرد: عمده مواردی که موجب لغو مجوز بند (ب) این دفاتر شده است، تعطیلی محل فعالیت دفتر به مدت طولانی بدون هماهنگی اداره‌کل و عدم پاسخگویی به مطالبات بوده است.

شرفی یادآور شد: با انجام نظارت دائمی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی تلاش شده تا کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران ارتقا یابد.

معاون گردشگری استان زنجان از کسانی که شکایتی نسبت به دفاتر یا شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان دارند خواست تا آن را از طریق شماره 33033432 یا به ‌صورت حضوری و مکتوب به ‌منظور رسیدگی به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی زنجان اعلام کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر