logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد؛

شناسایی 55 نقطه اولویت‌دار برای حل مشکل آبگرفتگی/ مشکل آبگرفتگی معابر را امسال حل می‌کنیم

شناسایی-55-نقطه-اولویت‌دار-برای-حل-مشکل-آبگرفتگی-مشکل-آبگرفتگی-معابر-را-امسال-حل-می‌کنیم
شهردار زنجان با اشاره به شناسایی 55 نقطه اولویت‌دار برای حل مشکل آبگرفتگی گفت: مشکل آبگرفتگی معابر را امسال حل می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان، علی‌رضا فیروفر با اشاره به حجم بالای مناطق بحرانی آب گرفتگی سطح شهر گفت: ۵۵ نقطه اولویت‌دار و بحرانی در این حوزه شناسایی شده و تلاش داریم که امسال مشکل همه آنها مرتفع شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، دکتر علیرضا فیروزفر در رابطه به اقدامات انجام شده در شهرداری درخصوص رفع مشکل آبگرفتگی شهری اظهار کرد: مطالعات لازم درخصوص احصای مناطق بحرانی و حساس در این حوزه انجام شده و بر اساس شرایط مناطق برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل این مشکل صورت گرفته است.

وی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با در نظر گرفتن اقلیم آب و هوایی شهر زنجان، عملیات اجرایی رفع مشکلات آبگرفتگی تا زمانی که بارندگی ها و سرما اجازه بدهد ادامه خواهد داشت. 

شهردار زنجان با اشاره به حجم بالای مناطق بحرانی آب گرفتگی سطح شهر گفت: ۵۵ نقطه اولویت‌دار و بحرانی در این حوزه شناسایی شده و تلاش داریم که امسال مشکل همه آنها مرتفع شود.

وی با اشاره به وجود ۶۰ کیلومتر کانال فاضلاب در سطح شهر و لایروبی همه این کانال‌ها گفت: برای رفع آب گرفتگی میدان انقلاب پروژه احداث نهر عرضی از ابتدای خیابان زینبیه شرقی بصورت مورب تا مقابل کتابخانه سهروردی و در ادامه بصورت مستقیم تا میدان انقلاب بطول تقریبی ۲۳۰ متر و با اعتباری اولیه ۱۷ میلیارد ریال تعریف شده و عملیات اجرایی آن به محض صدور مجوز از مراجع مربوطه آغاز خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر