logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار تنگسیری:

می‌توانیم به جای بیگانگان، امنیت منطقه را تأمین کنیم

می‌توانیم-به-جای-بیگانگان،-امنیت-منطقه-را-تأمین-کنیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که تهران به کشورهای منطقه پیشنهاد داده تا به جای نیروهای بیگانه امنیت منطقه را ما فراهم کنیم.

به گزارش موج رسا; سردار علیرضا  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که نیروی دریایی سپاه پاسداران یگانی ویژه است که دست به ماموریت های ویژه می‌زند.

سردار تنگسیری در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از 32 کشتی پشتیبانی نظامی می‎کند و برای جلوگیری از دزدی دریایی کشتیهای تجاری و غیرتجاری ایرانی را همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه خلیج‌فارس متعلق به تمام کشورهای این منطقه است، ادامه داد: طولانی‌ترین مرزها در سواحل خلیج‌ فارس متعلق به ماست. به کشورهای منطقه نیز پیشنهاد دادیم تا به جای نیروهای بیگانه امنیت منطقه را ما فراهم کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از زمان تاسیس تاکنون به هیچ یک از کشورهای خلیج فارس تعدی نکرده است، تصریح کرد: هنگام یورش داعش به عراق و سوریه از این دو کشور دفاع کردیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی با جمهوری اسلامی ایران از دومین روز پیروزی آن آغاز شد، خاطر نشان کرد: دست دوستی و برادری به سمت کشورهای منطقه دراز می‌کنیم، اما به هرگونه تجاوزگری پاسخی مضاعف می‌دهیم.

تنگسیری با بیان اینکه اگر بیگانگان به امنیت منطقه اهمیت می‌دادند زیردریایی های هسته‌ای وارد منطقه نمی‌کردند، عنوان کرد: ترامپ گفت که عربستان گاو شیرده است و هر وقت شیرش تمام شود آن را سر می بریم؛ حال آنکه ما عربستان را کشوری مسلمان می دانیم.

فرمانده نیروی سپاه همچنین گفت: طبق توصیه‌های رهبری بر تواناییهای خود تکیه کردیم و نتایجی خیره‌کننده به ثمر رساندیم. ما افتخار می‌کنیم که تمام سلاح های ما ساخت ایران است و می‌توانیم شکستی سخت به دشمنانمان وارد کنیم

وی ضمن ابراز تأسف نسبت به اینکه برخی از مسلمانان به بیگانگان تکیه می‌کنند، در حالی که قرآن کریم به ما اجازه نمی ‌هد به یهود و نصاری تکیه کنیم، عنوان کرد: انواع پهپادها، موشک ها و سیستم های الکترونیکی بسیاری تولید کرده ایم. در آینده نزدیک از دستاوردهای شگفت انگیزی خبر خواهیم داد

سردار تنگسیری با اشاره به واکنش قاطع تهران به دزدی دریایی انگلیس، تأکید کرد: وجه تمایز جمهوری اسلامی این است که نمی پذیرد حقش تضییع گردد؛ بلکه با قدرت آن را باز پس می‌گیرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر