logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان:

۱۸ مدال ملی و فراملی توسط ورزشکاران زنجانی کسب شد

۱۸-مدال-ملی-و-فراملی-توسط-ورزشکاران-زنجانی-کسب-شد
نائب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با اشاره به مدال های کسب شده توسط ورزشکاران زنجانی در طول ۷ ماهه سالجاری، گفت: ۶ مدال فراملی و ۱۲ مدال ملی توسط ۹ ورزشکار کسب شده است.

علی نصرتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه برداری آسیایی در رده سنی بزرگسالان به میزبانی بحرین، اظهار کرد: وحید عزیزی در حرکت یک ضرب در وزن ۳۰۹ کیلوگرم مدال برنز را در این رویداد ورزشی کسب کرد.

وی ابراز کرد: خانم رزاقی وزنه بردار زنجانی که برای اولین بار در این رویداد ورزشی حضور داشتند در سکوی ششم این رویداد ورزشی ایستاد.

نائب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با اشاره به مسابقات المپیاد استعداد های برتر به میزبانی استان تهران، ادامه داد: زنجان در اولین حضور خود در این رویداد ورزشی موفق به کسب مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی شد.

وی با بیان اینکه محمد حسین حبیبی در وزن ۸۱ کیلو گرم در این رویداد ورزشی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، افزود: حسین محمدی در وزن ۶۱ کیلوگرم در جایگاه نائب قهرمانی ایستاد.

نصرتی با اشاره به مدال های کسب شده توسط ورزشکاران زنجانی در طول ۷ ماهه سالجاری، خاطر نشان کرد: ۶ مدال فراملی و ۱۲ مدال ملی توسط ۹ ورزشکار کسب شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر