logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۸۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

پروژه‌های آب و فاضلاب مسکن‌ ملی استان زنجان در حال اجرا است

-پروژه‌های-آب-و-فاضلاب-مسکن‌-ملی-استان-زنجان-در-حال-اجرا-است
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مطابق با وظایف محول شده اقدام به انجام عملیات آبرسانی در پروژه‌های مختلف در سطح استان زنجان می‌کند، گفت: این شرکت در انجام عملیات تامین آب در مسکن‌های ملی کم کاری نکرده است.

علی محمد نادر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مطابق با وظایف محول شده اقدام به انجام عملیات آبرسانی در پروژه‌های مختلف در سطح استان زنجان می‌کند، اظهار داشت: این شرکت در انجام عملیات تامین آب در مسکن‌های ملی نیز همچون گذشته پای کار است و کم کاری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای خط انتقال آب به شرق شهر زنجان به طول ۴.۲۵ کیلومتر توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده است، افزود: همچنین برای اجرای مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی در شرق زنجان نیز مناقصه برگزار شده تا شرکت پیمانکار اقدامات لازم در این راستا را انجام دهد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب مجتمع برکت نیز توسط آب و فاضلاب در بخشی به انجام رسیده و در بخشی در حال اجرای کار است، گفت: نقشه‌برداری و نظارت بر شبکه داخلی آب و فاضلاب طرح‌های اقدام ملی نیز توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده و کم کاری در این راستا نیز انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه همچنین برای اجرای ۲ کیلومتر خط اصلی آب به قطر ۲۰۰ میلیمتر برای تامین آب در مجتمع برکت مناقصه توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده است، عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کنار مسکن و راه و شهرسازی اقداماتی که برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها نیاز است را انجام دهد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر