logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

شهرداری زنجان مسئولیتی در قبال جابه‌جایی و ارائه سرویس به دانش‌آموزان استثنایی ندارد

شهرداری-زنجان-مسئولیتی-در-قبال-جابه‌جایی-و-ارائه-سرویس-به-دانش‌آموزان-استثنایی-ندارد
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان مسئولیتی در قبال جابه‌جایی و ارائه سرویس به دانش‌آموزان ندارد گفت: مصوبه‌ای در خصوص تامین سرویس برای دانش‌آموزان استثنایی نیز به شهرداری ارائه نشده است.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به اینکه در خصوص تامین سرویس مدارس شهرداری طبق قانون هیچ تعهدی ندارد، اظهار داشت: تنها در ماده ۱۸ که بحث سرویس مدارس مطرح است، شهرداری به عنوان دبیر کارگروه ذکر شده است.

وی افزود: اگر قرار بر این باشد که شهرداری اقدامی در خصوص سرویس مدارس استثنایی انجام دهد باید وارد کارگروه شماره ۱۸ شده پس از بررسی و تصویب، اگر وظیفه‌ای محول شد این اقدام توسط شهرداری انجام می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: اگر قرار باشد که شهرداری خدماتی در خصوص جابه‌جایی دانش‌آموزان انجام دهد باید مصوبه شورا را گرفته و به تایید شهردار برسد و سپس خدمات ارائه شود، با این حال مصوبه‌ای در خصوص تامین سرویس برای دانش‌آموزان استثنایی نیز به شهرداری ارائه نشده است.

وی در خصوص نبود ون و اتوبوس در شهرک‌های اقماری همچون گلشهر نیز یادآور شد: برخی از اتوبوس‌ها و ون‌ها در حال سرویس دهی به برخی شرکت‌ها هستند و این خارج از قانون است اما به پلیس راه نامه زده‌ایم که از تردد این ماشین‌ها در خارج‌ از محدوده شهری ممانعت کنند.

در حال حاضر ۲۵ مدرسه برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که از این رقم، ۹ مدرسه به شهر زنجان اختصاص دارد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر