logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۸۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

انتظار چند ماهه در بانک ها برای دریافت وام ازدواج در شان مردم نیست/ دشمن روز های سختی را در پیش دارد

انتظار-چند-ماهه-در-بانک-ها-برای-دریافت-وام-ازدواج-در-شان-مردم-نیست-دشمن-روز-های-سختی-را-در-پیش-دارد
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمنان روزهای سختی در پیش دارند و زمستان سرد در انتظار اروپاست و اروپا در صورت تحریم نفت ایران در مشکل خواهد بود، گفت: دشمن می خواهد دور سوم مذاکرات را با ایجاد اغتشاش در ایران آغاز کند تا امتیاز بگیرد اما ملت انقلابی عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: رعایت عدالت بین فرزندان از حقوق فرزندان است و فرق گذاشتن بین فرزندان موجب حسادت، کینه و اختلاف می شود.

وی با اشاره به سالروز افشاگری امام خمینی ره در مورد کاپیتولاسیون که موجب مصونیت قضایی آنان در ایران می شد و این تحقیر یک ملت بود، ابراز کرد: آمریکا با ایجاد پایگاه های نظامی در کشورهای مختلف به کاپیتولاسیون ادامه می دهد و از پایگاه های نظامی خود برای جاسوسی و حفاظت از منافع آمریکا استفاده می کند.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا در ۳۹ کشور جهان از جمله آلمان، ژاپن، ترکیه، کره جنوبی و کشورهای آمریکای جنوبی پایگاه نظامی دارد که بعنوان نمونه در آلمان موجب شده ارتش آلمان کوچک شود و در کره جنوبی ۵۵ هزار جرم توسط آمریکایی ها ثبت شده، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران از این ذلت نجات یافت لذا چون دست دشمن از ایران کوتاه شده، توطئه می کنند، تحریم می کنند یا اغتشاش ایجاد می کنند.
خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا این قدر تحقیر شده که از آتش زدن چند سطل زباله در ایران خوشحال می شود و از آشوبگران حمایت می کند، و خیال می کند که این با اتفاقات انقلاب آسیب می ببیند، با تاکید بر محاکمه علنی اغتشاشگران، عنوان کرد: محاکمه علنی اغتشاشگران جهاد تبیین از زبان دشمنان است.
 وی با بیان اینکه دشمنان از اوائل انقلاب بارها القا کرده اند که انقلاب از بین خواهد رفت اما خودشان از بین رفتند از جمله آنها صدام بود که بعد از آغاز جنگ تحمیلی گفت مصاحبه بعدی را در تهران انجام خواهد داد، یا مشاور امنیت ملی آمریکا که مقام معظم رهبری به او دلقک آمریکایی لقب داد، اعلام کرد جشن کریسمس سال ۲۰۱۹ را در ایران جشن می گیرد و عده ای از متوهمین در داخل کشور نیز تحت تاثیر دشمنان قرار گرفته و با دشمن همصدا شده یا می شوند، اضافه کرد: ایران اسلامی در برابر تهدیدات ایستاد و تسلیم نشد و اکنون قدرتمندتر از همیشه است.
حسینی نسب نیروهای مسلح را از مؤلفه های قدرت و اقتدار ایران اسلامی دانست و با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس، خاطر نشان کرد: پیام این رزمایش به همسایگان صلح و دوستی و امنیت و برای دشمنان حفاظت ها از مرزها و عدم اجازه تغییر در مرزها و پاسخ کوبنده به تهدیدات است.
امام جمعه سلطانیه مردم را یکی ديگر از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه مردم همیشه با حضور خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، بر خدمت به مردم و حل مشکلات آنان تاکید کرد و افزود: سرگردانی مردم در بانک‌ها بخاطر ضمانت، عدم پرداخت وام‌های بدون ضامن در حالی که رئیس جمهور تاکید داشت، انتظار چند ماهه مردم در بانک‌ها برای دریافت وام ازدواج و وام فرزند آوری در شأن مردم با بصیرت و انقلابی نیست و مسئولان در عمل قدردان مردم باشند.
خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه در کنار مشکلات، پیشرفت های زیادی در عرصه مختلف داشته و داریم، ابراز کرد: عده ای باید از لاک فضای مجازی بیرون بیایند و بدون توجه به فضاسازی و دروغ پردازی رسانه های استکبار جهانی و ضد انقلاب، پیشرفت های ایران را قضاوت کنند.
وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان که از ۴۳ سال پیش آغاز شده و اما  بارها شکست خورده، عنوان کرد: جنگ تحریف واقعیت ها، جنگ اراده ها و تلاش بر تحمیل اراده خود بر ملت ایران، جنگ اقتصادی و تحریم برای فشار حداکثری از جنگ های ترکیبی برای مقابله با ایران قوی و مستقل است.
حسینی نسب با بیان اینکه بعد از آغاز جنگ اوکراین شرایط تغییر یافته و آمریکا و اروپا همزمان در دو جبهه قادر به جنگ نیستند و برای همین به تعیین تکلیف مذاکرات با ایران عجله دارند، و لذا از بهار ۱۴۰۱ فشار بر ایران را با خرابکاری، ترور، حملات سایبری و توقیف کشتی های ایران آغاز کرده اند تا ایران در مذاکرات کوتاه بیاید اما عقب نشینی نکرد، تصریح کرد: اکنون نیز از یک طرف با ایجاد اغتشاش و تلاش برای تضعیف امنیت ملی، و از طرف دیگر با خرابکاری و اخلال در ارسال محموله های نفتی و در نهایت با دیپلماتیک سیاسی از طریق آژانس بین المللی می خواهند از ایران امتیاز بگیرند.
 امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ایستادگی ایران باعث شد در وین حدود ۴۰ درصد از امتیازات مورد درخواست ایران را بدهند، خاطر نشان کرد: ایران در مذاکرات دست خالی نیست و با مؤلفه هایی همچون هسته ای، موشکی، منطقه ای و انرژی قدرت فشار بر طرف مقابل را دارد.
حسینی نسب با بیان اینکه دشمنان روزهای سختی در پیش دارند و زمستان سرد در انتظار اروپاست و اروپا در صورت تحریم نفت ایران در مشکل خواهد بود، عنوان کرد: دشمن می خواهد دور سوم مذاکرات را با ایجاد اغتشاش در ایران آغاز کند تا امتیاز بگیرد اما ملت انقلابی عقب نشینی نخواهد کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر